Jimmyag Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Fisketur Bildet er fjernet. Endret 14. august 2017 av Jimmyag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Flott bilde fra fisketuren med enpassende nostalgisk vignettramme rundt .Selv om kveldssolen ikke synes kan jeg ane den i et svakt rødlig fargeskjær i vannet . Alec Lenke til kommentar
h-a Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg syntes dette bildet også var ille etter redigeringen. Og det er igjen det kunstige skillet du lager mellom trærne i forgrunn og skogen lenger bak. Men flott komposisjon ellers med båt og det hele. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Var kveldsolen også på fisketur - he he. Noen ganger må jeg jo bare tulle litt. Flott, men enkelt utsnitt der grønnfargetonene går i terasser oppover i bildet. Kanskje burde båten vært til venstre på vei inn i bildet istedenfor som nå på vei ut. men viktig er det ikke. Roar 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Tusen takk for kommentaren. Til Helgen, jeg er litt ene med deg om at det virke litt kunstig men, det var nok mer lys frem att med vannen, men uansett tusen takk for din kommentaren ☺ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg