Gå til innhold

Noe å shotte med lakrissmak (under 22%)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om dere vet om noe med lakrissmak som er under 22%? Jeg var på et utested og fikk servert dette (må ha vært under 22 iom. at jeg er under 20, og stedet var kun åpent for de under 20). Har søkt litt rundt og kommet til tyrkisk pepper, hot'n'sweet men alle disse er over 22? Kan ikke så mye når det kommer til alkohol, men den shotten jeg fikk servert var jærskla god - og med lakris smak. Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fleire alternativ. Det enklaste er å dra tilbake til uteplassen i litt meir edruelig tilstand og sjå kva dei har i utvalget sitt.

Alternativt kan du også ta kontakt med vinmonopolet for å bli orientert om utvalget.

Av det som eg kan finne i farta av lakrislikør under 22% som ikkje alt er nevnt er:

Små grå

Dramm Licorice Cream

Men det finnes heilt sikkert fleire også.

Det er også ein liten sjangs for at du kan ha blitt servert hot'n'sweet til tross for høgare alkoholinnhold dersom nokon har kjøpt inn feil shot.

Det er også mulig at du fikk servert ein sjølvlaga shot. Det er ikkje så vanlig at uteplassar sjølv blandar shottar, men det er mulig.

Tyrkisk pepper shot er for øvrig svært enkelt å lage sjølv, alt du treng er ei flaske 21,9% vodka og ein pose med drops.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...