Gå til innhold

samsung E700 vs N6600

mambo`

Anbefalte innlegg

jeg skal ha meg ny mobil osv, også klarer jeg ikke å bestemme hvilken jeg skal ha og trenger råd osv. Jeg kan velge mellom samsung E700 og Nokia 6600, men hvilken skal jeg ta? Eneste jeg i grunn har veldig lyst på som E700 ikke har er video-opptak. Bluetooth og Ir vet jeg ikke hva jeg skal bruke til. Og den eneste Ulempen med 6600 er at den er litt stor. Men så er det jo en mye bedre mobil funksjonsmessig. Men hva har i grunn 6600 som E700 ikke har ? Og hva kan jeg gjøre med Bluetooth og Ir ?

Endret av mambo`
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6600 har Symbian; det vil si at du kan laste (og lage) programmer av nesten alle slag... GPS-programmer, filmer, bilder, god synkronisering, spille N-gage spill :D , god kalender ++!!!

Stod selv over samme valget; og kjøpte 6600...

e700 er slick, men den har noen minuser ifølge meg (utenom funksjonene); tastene, sms (dårlig t9) og menyene

Har nå 6600 og er stor fornøyd... den er ikke så liten men smaken er som baken ;)

er du uter etter en liten telfon med kamera er e700 valget..., skal du ha funskjonalitet og litt mer "glede" og nytte av mobilen er 6600 valget!

de har samme oppløsning på kameraet, men ifølge meg er 6600 sitt kamera bedre....

Skjermen er også litt bedre... (oppløsning, flere pixler.. men skjermen er også litt større i størrelsen)

er skikkelig fornøyd og 6600 er verdt hver bidre krone extra som den koster!

EDIT:

Ir og bluetooth kan du bruke til å synkronisere mobilen med pc'n og sende og motta filer...

bluetooth brukes også på handsfree (Trådløst... her er en amobil test av bluetooth håndsett http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=2842 )

og til bluejacking

sånn ser et bluetooth håndsett ut blaatann_small_nokia.jpg

ellers begynner også skrivere å få bluetooth slik at du kan skrive ut rett fra mobilen (på nokia 6600 følger det med et Hewlett Packard (HP, jeg skikket på venstre siden på den store klumpen av en multifunksjonsskriver jeg har) program for å gjøre det... + et Kodak bildeprogram)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...