Yamato47 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Legg en duk over og sett en potteplante over! Legg den under sofaen! Kjøp 10m skøyteledning og sett den i kottet på gangen! Alt. Dump! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Her i england selger de en SKY+ boks som er akuratt en slik mediaboks - som tar opp programmene du velger osv.. Men den spiller nok ikke av XviD, DivX osv. som en skikkelig linuxbøtte vil! Ja, jeg har hatt så lyst til å realisere den boksen så lenge - kanskje jeg bare skal starte å bruke pengene for å så selge den til foreldrene mine? Hmm, hadde jo vært en idé. Slike ting selger rimelig godt! (om de ser litt fine ut også da + lite bråk) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Skulle ønske det var meg. PC I STUA?!?!?!? HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! synes jeg ser det Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Skulle ønske det var meg. PC I STUA?!?!?!? HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! synes jeg ser det Trenger ikke si det er en PC ... Du får dem nok med på det også - kan se ut som en vanlig avansert videospiller.. Dessuten er ikke mediaboxen en "PC" lengre når den er blitt mediabox (antar jeg, med den viten jeg har om definisjonene av "Personal Computer" ordet).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå