Roar Kneppen Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Seinpolio blues Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Blåtoner samt gjentagende mønstre er vel karakteristisk for blues. Tekst som gjør inntrykk. Du behersker utvilsomt mer enn det å fotografere. Livet er ofte vanskelig. Det gjelder å gjøre det beste ut av det. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Her ser jeg himmel og hav - nydelig fargespill ? Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Flott fagerkombinasjon . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Et flott og fargerikt bilde med tilhørende sterk tekst som treffer rett i hjertet . Livet skulle ikke være slik . Din plageånd Hr. Polio er nok ikke et hår bedre enn min plageånd Hr. Parkinson som ofte frarøver meg nattesøvnen med sin smertetortur . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Beklager at jeg ikke kommenterte på dette i går, men jeg ble rett og slett litt satt ut av diktet ditt. Livet er urettferdig og din reaksjon på din skjebne er fullt ut forståelig, jeg hadde nok havnet langt ned i kjelleren hvis noe sånt hadde rammet meg. Men det er rart med det likevel hva man kan stable på beina av livsmot og stahet når det kommer til stykket. Jeg føler med deg, og også Alec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg