Gå til innhold

No Man's Sky får diger oppdatering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha hvorfor sier de ikke bare det som er riktig. Først nå kommer komponentene de lovte å ha med.

Grunnen til at spillet kom som det kom, er ikke developerne sin feil. Det var EA som pushet det sånn at de ikke hadde noe valg

Jeg har ikke noe til overs for EA jeg heller, men tror ikke EA publiserte mannskiten her.

Mente du kanskje Sony? :)

Lenke til kommentar

Jaha hvorfor sier de ikke bare det som er riktig. Først nå kommer komponentene de lovte å ha med.

Grunnen til at spillet kom som det kom, er ikke developerne sin feil. Det var EA som pushet det sånn at de ikke hadde noe valg

Jeg har ikke noe til overs for EA jeg heller, men tror ikke EA publiserte mannskiten her.

Uppsan.. Det gjorde jeg, ja. Har blitt så vant til å skylde på EA uansett

Lenke til kommentar

Uppsan.. Det gjorde jeg, ja. Har blitt så vant til å skylde på EA uansett

Hvor var Sony da Murray, dager før release sa det var online? Hvor var sony da han gjentatte ganger før release fortalte om features som ikke var tilgjengelig da, og heller ikke er det nå, et år etter release?

Det at du skylder på EA først forklarer vel hvor mye av dette spetakkelet du egentlig fikk med deg.

Jeg vet hvorfor HG gjorde det slik, for produktet de hadde laget krevde en løgn for å være interessant. "Flerspiller" delen av dette er fortsatt kun en skygge av hva Murray lovte ved release.

En måned etter release mistet de 92% av spillerne sine (steam). Når de innfrir løftene sine er jeg først i køen til å spise ordene mine. Jeg lovpriser de om de gjør dette til et komplett flerspillerspill.

Lenke til kommentar

Det beste er vel at de fortsetter som de gjør nå? Flere innholdsrike oppdateringer med mål for å realisere den opprinnelige visjonen de hadde for spillet. De kunne ha droppet hele spillet og begynt på neste prosjekt, men med liten til null tillit/troverdighet fra gamere flest. Istedet har de prøvd å reparere et synkende skip og har foreløpig lykkes til en viss grad å snu det, det skal de i det minste ha!

Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

Håper virkelig at de som står bak NMS har lært. Hvis de fortsetter slik som de gjør, så risikerer de at dette spillet blir til søppel skrap (de fleste ser sikkert som det, allerede.) Altså havner i samme gate som spillet E.T.

De har lært at de har brukt 4-5 millioner for å utvikle et spill som har genert over 78 millioner dollar i inntekter og nå selger spillet bra igjen pga oppdateringen. Det er en ufattelig gedigen suksess finansielt og nå har de virkelig råd til å gjøre hva de vil med neste spill. Man kan nesten ikke si dem har gjort noe feil, tror ihvertfall ikke dem tenker det selv.

Lenke til kommentar

Håper virkelig at de som står bak NMS har lært. Hvis de fortsetter slik som de gjør, så risikerer de at dette spillet blir til søppel skrap (de fleste ser sikkert som det, allerede.) Altså havner i samme gate som spillet E.T.

De har lært at de har brukt 4-5 millioner for å utvikle et spill som har genert over 78 millioner dollar i inntekter og nå selger spillet bra igjen pga oppdateringen. Det er en ufattelig gedigen suksess finansielt og nå har de virkelig råd til å gjøre hva de vil med neste spill. Man kan nesten ikke si dem har gjort noe feil, tror ihvertfall ikke dem tenker det selv.

Det er enda bedre at de har kommet på rett veien nå. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...