Fotoskrulla Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Reine og Reinebringen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Du savner det sikkert..men godt du ikke bor så langt der fra..så det er jo bare om at tage afsted igen :-) Smukke kraftige farver her..flot syn Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Du savner det sikkert..men godt du ikke bor så langt der fra..så det er jo bare om at tage afsted igen :-) Smukke kraftige farver her..flot syn Hilsen Suss Langt og langt.., det er vel etter som man ser det, det er 1106km en vei. Men fint er det, og om man vil så kan man jo ta fly dit og heller leie bil der oppe, det er det mange som gjør. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Muligens full frame dette så du ikke hadde mer på sidene der jeg ellers ville retta til venstre og tatt med litt mer til høyre. men slik tenker man ikke alltid i eksponerings øyeblikket. Man tar det utsnittet man vil ha og når bildet kommer på skjerm ser man at det kunne vært fint å ha litt å gå på. Ellers ingenting å si på utsnitt, komp, skarphet etc. etc. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Muligens full frame dette så du ikke hadde mer på sidene der jeg ellers ville retta til venstre og tatt med litt mer til høyre. men slik tenker man ikke alltid i eksponerings øyeblikket. Man tar det utsnittet man vil ha og når bildet kommer på skjerm ser man at det kunne vært fint å ha litt å gå på. Ellers ingenting å si på utsnitt, komp, skarphet etc. etc. Roar Hei Roar, dette er full frame ja. Jeg prøvde å rette opp, men syntes jeg mistet litt av perspektivet på den måten, så jeg lot det være. Det kan ofte være fint å ha litt å gå på og en sjelden gang greier jeg å tenke på det, men vanligvis ikke.. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Du savner det sikkert..men godt du ikke bor så langt der fra..så det er jo bare om at tage afsted igen :-) Smukke kraftige farver her..flot syn Hilsen SussLangt og langt.., det er vel etter som man ser det, det er 1106km en vei. Men fint er det, og om man vil så kan man jo ta fly dit og heller leie bil der oppe, det er det mange som gjør. Gud var der alligevel så langt..det troede jeg slet ikke :-) der kan man bare se....ja så er der noget kørsel alligevel..øv Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Lofoten er vakkert jeg har vart der mange ganger. Flott bilde Helene ;-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Du savner det sikkert..men godt du ikke bor så langt der fra..så det er jo bare om at tage afsted igen :-) Smukke kraftige farver her..flot syn Hilsen SussLangt og langt.., det er vel etter som man ser det, det er 1106km en vei. Men fint er det, og om man vil så kan man jo ta fly dit og heller leie bil der oppe, det er det mange som gjør. Gud var der alligevel så langt..det troede jeg slet ikke :-) der kan man bare se....ja så er der noget kørsel alligevel..øv Ja, Norge er ekstremt langt! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Lofoten er vakkert jeg har vart der mange ganger. Flott bilde Helene ;-) Jeg har vært der to ganger på sommeren. Det hadde vært moro å vært en tur på vinteren også. Lofoten er flott, men hele Nordland er flott det også! Sikkert Norges fineste fylke Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Fint bilde ? Ha du å en fin uke ☺️ Mvh Leif ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Nydelig bilde fra vakre Lofoten . Flott komp ,fantastisk fargepalett/lys og proppfullt av flotte og skarpe detaljer . Dette er flott reklame for lamdsdelen . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg