InviSiblE Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 noen som har prøvd den og vet om den fungerer? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NIB001 Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 funker den.. tar litt lang tid da men.. synes den var helt grei jg.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Selfølgelig funker den! eller hadde den ikke lbitt solgt Se på workloggen min.. der ser du hull som er blirr kuttet med den. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg har den, skulle kutte ut en grill en gang med den, fikk en svær blemme mye bedre med stikksag til slike jobber Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 bah. det suger og tar uendelig tid, tok en helt ovalt vindu til en kopis for ikke så lenge siden og det tok sin tid ja, brukte vel omkring1,5 timer på et lite vindu fra pc1.no Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Men hvorfor "suger" den da? på grund av det dårlige resultatet? resultatet har ikke noe å si på nibleren, men heller på deg! Hvis du fikk dårlig resultat er det din skyld! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jonas: det er det da ikke ? "riktig verktøy" trenger man...Og da var kanskje dette ikke riktig verktøy? han sier jo at det tok lang tid å bruke den, han har ikke sagt noe om resultatet!! idioti å si noe slikt.. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Den er ikke laget for store hull, da hadde den ikke hett "Nibling cutter"... En stor fordel med denne er at den kutter relativt store biter for hver gang, så du slipper alle de mikroskopiske metallbitene som bare venter på å få kortslutte noe... Den er også veldig nøyaktig og grei å bruke på småsaker. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Men hvorfor "suger" den da? på grund av det dårlige resultatet? resultatet har ikke noe å si på nibleren, men heller på deg! Hvis du fikk dårlig resultat er det din skyld! Nevnte jeg noe om dårlig resultat kanskje? den eneste jeg sa at den sugde FORDI jeg hadde et digert hull som trengte seg en stuss. Og det tok sin tid, har du hørt om ordtaket "tenk før du snakker" ? BalleMann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå