Pame Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Hei, noen som vet hvor jeg kan få tak i pasientklær, type sykehuskjortel? Skal ha et kostyme som begynner på P og da tenkte jeg pasient hadde vært kult. Eventuelt kunne også prest vært et alternativ. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Usikker på kvar du får tak i ekte pasientkjortel, men alt du treng er eit dårlig klesplagg så det enklaste er å stikke innom ein kostymebutikk og kjøpe. Nesten alle billige kostymer er basert rundt ein kjortel, så kjøper du jesuskostyme, romerkostyme, engelkostyme eller liknande og plukker av pynta så har du ein enkel kjortel. Ein enklare måte å gjere det på er å bandasjere (eller til og med gipse) store delar av kroppen. Tenk mumie med krykke, dei fleste burde forstå den kostyma. Fordelen då er at du kan ha det du vil (gjerne noke varmt) under bandasjen. Andre idéar på P-kostymer som eg kjem på: Pingvin; ta på smoking og svømmeføtter. Pirat; kanskje for åpenbar? Pinjata: lim remser av farga kreppapir på klærna og knytt eit tau rundt livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå