Aiphoenix Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Hei! Hvilke kort er det som gir mest for pengene om dagen? Tenkte på kort som har ca 80 + skrivehastighet. 64G eller 128G er ikke så viktig, men det må være hurtig og solid, samt gi bra valuta for pengene. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Det er avhengig av bruken. Samsung Pro/Pro+ hvis bruken tillater det (ikke kontinuerlig skriving). Evt. Lexar 1000x. Lexar 1800x er kanskje det raskeste, men dyrt. Endret 14. august 2017 av mobile999 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Du skal ikke ta det for gitt at du får den teoretiske kapasiteten i praksis på en mobiltelefon, spesielt ikke når f.eks lexar 1800x er UHS-II og ikke nødvendigvis er støttet. Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 Du skal ikke ta det for gitt at du får den teoretiske kapasiteten i praksis på en mobiltelefon, spesielt ikke når f.eks lexar 1800x er UHS-II og ikke nødvendigvis er støttet. Det gjør jeg heller ikke, men regner med at høyere teoretisk hastighet, også gir utslag i den virkelige verden. Hvilket kort ville du gått for, eller må jeg vurdere individuelt fra telefon til telefon? Hardware er virkelig ikke min sterkeste side. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Hva skal du med så raskt kort uansett? Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 Hva skal du med så raskt kort uansett? Ny telefon på gang, og ønsker ikke at kortet skal være flaskehalsen. Eller er jeg helt på viddene, har forlest meg litt på reddit, og folk sier mye rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå