Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Finnes det noen kontantkort for mobilt bredbånd som ikke har begrenset varighet?

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg leter etter mobilt bredbånd kontantkort som man kan fylle på og ha i lengre tid, og bruke når det passer, uten å måtte betale på nytt fordi det nullstilles hver måned, hver 14. dag eller hver uke eller hver dag. Er det noen som vet om noe sånt eller var Telio de siste krampetrekningene til dette tilbudet i 2016?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Hvor mye data trenger du? Jeg har benyttet et mbb-kort fra engelske Three, det har fungert greit, bortsett fra at jeg bare har fått inn 3G på det. Varighet et år, og 12GB data inkludert. Betalte vel rundt 250 Nok for det.

Fungerer det i Norge da? Jeg mener, kan jeg bruke hele kvoten i Norge uten å få problemer? Og hvor får jeg tak i et slikt kort?

Lenke til kommentar

Jeg leter etter mobilt bredbånd kontantkort som man kan fylle på og ha i lengre tid, og bruke når det passer, uten å måtte betale på nytt fordi det nullstilles hver måned, hver 14. dag eller hver uke eller hver dag. Er det noen som vet om noe sånt eller var Telio de siste krampetrekningene til dette tilbudet i 2016?

Jeg bruker Keepgo - www.keepgo.com  - Fungerer i Norge og flere andre land, riktignok ikke superbillig, men det holder å fylle på saldo en gang i året. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...