robertaksland Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Jeg har hatt en HTC One M8 de siste 4 årene og blitt litt bortskjemt med god lyd for å si det mildt. Jeg ville kjøpe en HTC 10, men nå kommer altså Nokia 6 med omtrent samme funksjonalitet (bare litt svakere CPU) til langt lavere pris. Og siden jeg er gammel Nokia-fan så frister den veldig. Men det avgjørende er om den klarer å drive et ordentlig headset og levere god lyd uten å miste pusten. Noen som har fått testet? Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) Ikke ennå, men den får endel pepper for svak prosessor. Selv er HTC 10 en jeg vurderer sterkt, nettopp på grunn av ludbildet. Endret 13. august 2017 av Aiphoenix Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg har hatt en HTC One M8 de siste 4 årene og blitt litt bortskjemt med god lyd for å si det mildt. Jeg ville kjøpe en HTC 10, men nå kommer altså Nokia 6 med omtrent samme funksjonalitet (bare litt svakere CPU) til langt lavere pris. Og siden jeg er gammel Nokia-fan så frister den veldig. Men det avgjørende er om den klarer å drive et ordentlig headset og levere god lyd uten å miste pusten. Noen som har fått testet? Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 “Smart amplifier (TFA9891) with Dolby Atmos®” er det som oppgis, så vidt jeg har sett. Hvordan lyden er i headset vet jeg ikke enda, men dette er i de minste noe de fronter med denne telefonen (da spesielt de innebygde høytalerne). Men det er jo alltid vanskelig å si uten å ha prøvd selv og jeg har ikke sett noen test hvor dette er nevnt i særlig grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå