verwooks Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg har prøvd å få litt ut av den med FSB ordning. Får ikke mere ut en 577 mhz via biosen, hvordan kan jeg få mere via fsb uten å stille noe markant på volt verdien osv? (står på 2.0 default) Går det an å unlocke multipliern ? Er det mye forskjell hvis jeg f.eks. stiller litt på pc-133 rammen min ? BTW, står på et Asus Via p3v4x hk. Tror den kan krabbe seg opp til en 733 eller noe. Takker for alle lure innslag ;> [ Denne Melding var redigert av: shivac på 2002-03-01 10:15 ] Lenke til kommentar
shorin Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg hadde samme prosjectet her for en måned siden.Får ikke min p3-600 opp i mer enn 618 6x103fsb. Tror du har en katmai cpu,og de er sress å klokke .Se om du finner mitt innlegg om"oc av p3-600,her på forumet,det var en som lagg inn en url til åssen man skulle fjerne multiplier sperra i p3 Lykke til,neste gang gå for en amd:) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Ja .. blir nok en AMD neste gang regner jeg med. I mellomtiden er jeg på jakt etter noe billig løsning da det er dårlig med penger for tiden. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå