AfterGlow Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Din neste student-PC?Acers nye Chromebook kan du trygt miste på bakken 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Android nugat eller OSX eller linux er kanskje bedre? Litt leit man ikke kan kjøpe m.2 PCI-E for 32 GB er lite selv om det meste lages i skyen. Problemet med eksamen etc da man ofte må skru av trådløs ellers kunne man gått på internett og juksa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) Android nugat eller OSX eller linux er kanskje bedre? Chrome OS bruker allerede Linux, men gjerne uten all GNU-programvare. Det er derimot ganske greit mulig å installere GNU/Linux på de fleste Chromebooks. Endret 13. august 2017 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Uansett tviler jeg på de fleste særlig skoler gjør det. En del skoler mener jeg de sa android er veldig lite egnet til skole. Man får vel ikke lagt til domene kontroller så funger vel office muligens ikke så bra som microsoft. Fleste pcer uten harddisk tåler vel et fall i bakken men plasten blir vel bulkete og skadet. I verstefall knekker hovedkortet eller skader viften. Men godt mulig denne ikke bruker vifte. Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Nope. NTNU der jeg skal studere til sykepleier fra høsten, satser på Office 365. Da blir det ikke Chromebook. I Trondheim kommune der jeg jobber, blir det mer og mer chromebooks, men der kjøper vi jo ikke selv. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Denne maskinen med berøringsskjerm kan jeg tenke meg å kjøpe. Ser ikke helt poenget med å kjøpe den med den heftigste maskinvaren dog. Hadde heller sett at den ble svakere og viftefri - men det kommer vel kanskje en slik versjon. Et stort aber er naturligvis at den ikke har 1080p skjerm, men det har kanskje ikke all verden å si på en så liten tass? Antar at kun 720p bidrar til den tiltrekkende prisen også. Lenke til kommentar
Venator Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Nope. NTNU der jeg skal studere til sykepleier fra høsten, satser på Office 365. Da blir det ikke Chromebook. I Trondheim kommune der jeg jobber, blir det mer og mer chromebooks, men der kjøper vi jo ikke selv. Du kan vel fortsatt bruke chromebook? Office 365 er tilgjengelig via et web-interface. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå