""" Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Har argumentert mot Shelvey siden han kom, og gjør det fremdeles. Ikke fordi han er ræva, men fordi han er en av de absolutt dummeste menneskene i PL. Hjernedød fyr. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Akkurat nå foretrekker jeg Son selv om det var foten han hadde hatt i gips foran Sissoko. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Taklingen ble diskutert på NBCSN, men fikk ikke med meg hva som ble sagt da jeg skulle fikse meg mer øl. Forøvrig idioti av Shelvey, men er vel vanskelig å ikke koke litt av en ufyselig type som Delle Ali. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Taklingen ble diskutert på NBCSN, men fikk ikke med meg hva som ble sagt da jeg skulle fikse meg mer øl. Forøvrig idioti av Shelvey, men er vel vanskelig å ikke koke litt av en ufyselig type som Delle Ali. Korrekt, men når an først skal gjøre noe dumt burde han gjort det ordentlig. Det der var veike greier. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Akkurat nå foretrekker jeg Son selv om det var foten han hadde hatt i gips foran Sissoko. Det blir faktisk Son med gips Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Akkurat nå foretrekker jeg Son selv om det var foten han hadde hatt i gips foran Sissoko. Det blir faktisk Son med gips Ja, men ikke på foten Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Sissoko ut, nå blir det tøft. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Kan fort bli mer mål her nå. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Spiller like deilig fotball som i fjor, som forventet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 To ting som blir nevnt etter kamp, Shelvey er tidenes kronidiot og Kane skulle vært utvist (for den helt alminnelige taklingen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå