Mchansern Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 https://twitter.com/Nazi_Catcher/status/897314596653940736 Her er en video som viser en gruppe nazister som brutalt overfaller en svart manni fullt dagslys. De brekker ankelen hans, men han kommer seg unna før han evt. blir slått ihjel. Heldigvis er det antifa som er slemme Vi burde latt nazistene ha demonstrasjonen sin i fred! Vi bør la nazistene ha det så komfortabelt som mulig! Ingen bør noensinne si i mot en nazist igjen. Det er brudd på ytringsfriheten! Egentlig burde vi laget en slags trone til hver og en av de. De er jo snille og fredelige folk. De ville jo bare ha en fredelig demonstrasjon, det er derfor de har tatt med våpen og skjold. 3 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 https://twitter.com/Nazi_Catcher/status/897314596653940736 Her er en video som viser en gruppe nazister som brutalt overfaller en svart manni fullt dagslys. De brekker ankelen hans, men han kommer seg unna før han evt. blir slått ihjel. Heldigvis er det antifa som er slemme At nazistene er slemme gjør vel ikke Antifa mindre slemme? Hva var forresten foranledningen? Var dette en Antifamann eller en tilfeldig forbipasserende? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 David Duke & co... Rasister på begge sider. Black lives matter vs White lives matter. Begge er rasefokuserte. Hvis BLM var litt smarte ville de latt dem holde appellen sin, for budskapet deres er så dumt at ingen vil ta det seriøst. Men når de går til angrep på dem og forsøker å ødelegge arrangementet deres så fører det bare til at nazistene får sympati. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 https://twitter.com/Nazi_Catcher/status/897314596653940736 Her er en video som viser en gruppe nazister som brutalt overfaller en svart manni fullt dagslys. De brekker ankelen hans, men han kommer seg unna før han evt. blir slått ihjel. Heldigvis er det antifa som er slemme At nazistene er slemme gjør vel ikke Antifa mindre slemme? Hva var forresten foranledningen? Var dette en Antifamann eller en tilfeldig forbipasserende? Han var en demonstrant som demonstrerte mot at nynazister snakket om ønsket å bedrive etnisk rensing og skape et hvitt USA. David Duke & co... Rasister på begge sider. Black lives matter vs White lives matter. Begge er rasefokuserte. Hvis BLM var litt smarte ville de latt dem holde appellen sin, for budskapet deres er så dumt at ingen vil ta det seriøst. Men når de går til angrep på dem og forsøker å ødelegge arrangementet deres så fører det bare til at nazistene får sympati. På hvilken måte fungerte det i Tyskland på tredvetallet å la nazistene snakke sin sak, også kunne man le av det etterpå fordi det var så dumt? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Det er dette man får når alle som kritiserer venstresidens politikk blir kalt høyreekstreme. Da er det til slutt bare høyreekstreme som tør å kritisere dem offentlig. Disse gutta er ikke redde for å bli hengt ut som nazister, for de ER nazister, og de er stolte av det. Nå kan disse to grupperingene av voldelige banditter (Antifa og KKK) bli alternativene fremover. Det ville vært unngått om det ikke var politisk ukorrekt å kritisere venstresidens politikk. Da ville man fått et alternativ i sentrum som appellerte til folk flest. Men når alt som ikke er politisk korrekt blir kalt "høyreekstremt" så holder vanlige folk kjeft av frykt for å bli kalt nettopp "høyreekstreme". De eneste som ytrer seg er stort sett virkelige høyreekstreme, og siden disse blir sett på som det eneste alternativet så øker de i oppslutning. Endret 16. august 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 https://twitter.com/Nazi_Catcher/status/897314596653940736 Her er en video som viser en gruppe nazister som brutalt overfaller en svart manni fullt dagslys. De brekker ankelen hans, men han kommer seg unna før han evt. blir slått ihjel. Heldigvis er det antifa som er slemme At nazistene er slemme gjør vel ikke Antifa mindre slemme? Hva var forresten foranledningen? Var dette en Antifamann eller en tilfeldig forbipasserende? Han var en demonstrant som demonstrerte mot at nynazister snakket om ønsket å bedrive etnisk rensing og skape et hvitt USA. Og på hvilken måte demonstrerte han? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 (endret) På hvilken måte fungerte det i Tyskland på tredvetallet å la nazistene snakke sin sak, også kunne man le av det etterpå fordi det var så dumt? Problemet var ikke at nazistene fikk snakke, men at det politiske sentrum tok deres side. Nå har USA en president som fordømmer voldelige elementer på begge sider, og det bør vi være glade for. Hvis du i likhet med meg mener at nazistene tar feil så bør du ØNSKE at de får snakke sin sak. Budskapet deres er feil, så hvorfor ser du på det som en trussel? Tror du løgner er sterkere enn sannhet? Endret 16. august 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Jeg ser at du er veldig ute etter å victim blame en fyr (uten våpen) som blir slått ned av 5-6 hvite nazister med våpen og skjold. Edit: Siden jeg er ekstremt snill: Harris said he and his friends did not initiate physical violence towards the rioters and they were talking before one man starting hitting him with the pole Endret 16. august 2017 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 På hvilken måte fungerte det i Tyskland på tredvetallet å la nazistene snakke sin sak, også kunne man le av det etterpå fordi det var så dumt? Problemet var ikke at nazistene fikk snakke, men at det politiske sentrum tok deres side. Nå har USA en president som fordømmer voldelige elementer på begge sider, og det bør vi være glade for. Hvis du i likhet med meg mener at nazistene tar feil så bør du ØNSKE at de får snakke sin sak. Budskapet deres er feil, så hvorfor ser du på det som en trussel? Tror du løgner er sterkere enn sannhet? Ja, løgner er veldig mye sterkere enn sannhet. Se på hele Trumps kampanje. Pizzagate, birther movementen mot Obama etc etc. Løgner ER MYE sterkere enn sannhet. Og veldig mye farligere. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Jeg ser at du er veldig ute etter å victim blame en fyr (uten våpen) som blir slått ned av 5-6 hvite nazister med våpen og skjold. Nei, jeg skylder ikke på fyren, jeg lurer på hva foranledningen var. Kanskje var han voldelig, kanskje ikke. Videoen sier ingenting om dette. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Ja, løgner er veldig mye sterkere enn sannhet. Se på hele Trumps kampanje. Pizzagate, birther movementen mot Obama etc etc. Løgner ER MYE sterkere enn sannhet. Og veldig mye farligere. Hvis du mener at løgner er sterkere enn sannhet så skjønner jeg at du er for sensur og mot ytringsfrihet. Det er så klart bare du og et lite mindretall som er i stand til å skille løgn fra sannhet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg ser at du er veldig ute etter å victim blame en fyr (uten våpen) som blir slått ned av 5-6 hvite nazister med våpen og skjold. Nei, jeg skylder ikke på fyren, jeg lurer på hva foranledningen var. Kanskje var han voldelig, kanskje ikke. Videoen sier ingenting om dette. Ingenting i media tyder på at han var voldelig. http://www.dailymail.co.uk/news/article-4786934/Race-riot-victim-left-horrifying-wounds-attack.html http://www.theroot.com/interview-20-year-old-deandre-harris-speaks-out-about-1797796038 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Ja, løgner er veldig mye sterkere enn sannhet. Se på hele Trumps kampanje. Pizzagate, birther movementen mot Obama etc etc. Løgner ER MYE sterkere enn sannhet. Og veldig mye farligere. Hvis du mener at løgner er sterkere enn sannhet så skjønner jeg at du er for sensur og mot ytringsfrihet. Det er så klart bare du og et lite mindretall som er i stand til å skille løgn fra sannhet. En nazist sannhet er ikke den samme sannheten som en venstreorienterts sannhet. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Harris said he and his friends did not initiate physical violence towards the rioters and they were talking before one man starting hitting him with the pole Med tanke på hvor mange voldelige venstrefolk som var til stede er ikke en slik påstand bevis. Jeg sier ikke at han var voldelig, men for alt jeg vet kan han ha vært det. Det er mye propaganda på begge både fra KKK og fra Antifa her. De forsøker å høste sympati. Vi bør ikke sympatisere med noen av dem. Endret 16. august 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Harris said he and his friends did not initiate physical violence towards the rioters and they were talking before one man starting hitting him with the pole Med tanke på hvor mange voldelige venstrefolk som var til stede er ikke en slik påstand bevis. Jeg sier ikke at han var voldelig, men for alt jeg vet kan han ha vært det. Det er mye propaganda på begge både fra KKK og fra Antifa her. De forsøker å høste sympati. Vi bør ikke sympatisere med noen av dem. Igjen, du prøver å victim blame ham. Jeg beklager at jeg personlig ikke hadde et kamera tilstede for å kun filme ham under hele prosessen slik at jeg kan bevise at han ikke var voldelig! Endret 16. august 2017 av Mchansern Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Ja, løgner er veldig mye sterkere enn sannhet. Se på hele Trumps kampanje. Pizzagate, birther movementen mot Obama etc etc. Løgner ER MYE sterkere enn sannhet. Og veldig mye farligere. Hvis du mener at løgner er sterkere enn sannhet så skjønner jeg at du er for sensur og mot ytringsfrihet. Det er så klart bare du og et lite mindretall som er i stand til å skille løgn fra sannhet. En nazist sannhet er ikke den samme sannheten som en venstreorienterts sannhet. Sannhet er sannhet. At nazistene tror på noe gjør det ikke til en sannhet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Ja, løgner er veldig mye sterkere enn sannhet. Se på hele Trumps kampanje. Pizzagate, birther movementen mot Obama etc etc. Løgner ER MYE sterkere enn sannhet. Og veldig mye farligere. Hvis du mener at løgner er sterkere enn sannhet så skjønner jeg at du er for sensur og mot ytringsfrihet. Det er så klart bare du og et lite mindretall som er i stand til å skille løgn fra sannhet. En nazist sannhet er ikke den samme sannheten som en venstreorienterts sannhet. Sannhet er sannhet. At nazistene tror på noe gjør det ikke til en sannhet. Hva er da "alternative facts"? Når Trump sier at han har verdens største inaugration crowd, tror du det er sant for ham? Eller tror du at han vet at han ljuger? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Harris said he and his friends did not initiate physical violence towards the rioters and they were talking before one man starting hitting him with the pole Med tanke på hvor mange voldelige venstrefolk som var til stede er ikke en slik påstand bevis. Jeg sier ikke at han var voldelig, men for alt jeg vet kan han ha vært det. Det er mye propaganda på begge både fra KKK og fra Antifa her. De forsøker å høste sympati. Vi bør ikke sympatisere med noen av dem. Igjen, du prøver å victim blame ham. Nei. Han var kanskje voldelig, kanskje ikke. Jeg vet ikke, så jeg kommer ikke til å ta noen side. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Eller når en fyr velger å skyte løs inne på en pizzarestaurant fordi han har hørt fra KOKO-media at det holdes sexslaver i underetasjen der. Det er sannhet for ham. For resten av verden er dette seff helt loco. Men når nok folk begynner å tro på det, da blir det som er loco, veldig farlig. Det er derfor ingen ler av nazismen. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Fakta er fakta. At Trump tror noe er fakta gjør det ikke til fakta. Hvorfor er du forresten på et diskusjonsforum hvis du tror løgner er sterkere enn fakta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå