Fotoskrulla Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Lofotlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Syntes dette var et fint bilde og flott etterbehandling. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Flott redigert Lofotlandskap, ja minner meg om tur idag på Andøya og slikt landskap Ha en fin søndag Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Flott bilde fra et vakkert landskap , litt mørkt men ellers ikke noe å sete fingeren på . Allerede kommentert på Sony.uk . Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Spændende efterbehandling dejligt stedet ud med en speciel stemning :-) Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Kjempeflott, som et maleri, antageligvis pga av en kombinasjon av fint lys/etterbehandling. 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Meget stemningsfullt og fint. Meget kledelig etterbehandling. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Syntes dette var et fint bilde og flott etterbehandling. Flott redigert Lofotlandskap, ja minner meg om tur idag på Andøya og slikt landskap Ha en fin søndag Mvh Leif Flott bilde fra et vakkert landskap , litt mørkt men ellers ikke noe å sete fingeren på . Allerede kommentert på Sony.uk . Alec Spændende efterbehandling dejligt stedet ud med en speciel stemning :-) Hilsen Suss Kjempeflott, som et maleri, antageligvis pga av en kombinasjon av fint lys/etterbehandling. Meget stemningsfullt og fint. Meget kledelig etterbehandling. Mvh. Rolf Hei alle sammen! Jeg er litt overrasket over all den positive tilbakemelding på dette bildet, jeg hadde forventet litt mer pes egentlig. Men kjempehyggelig at dere likte det. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Noe malerisk over dette. Du vet jeg ikke er så begeistret for etterbehandling, men dette kan jeg like. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg har så absolutt sansen på dette med flott lys i god dybde. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Noe malerisk over dette. Du vet jeg ikke er så begeistret for etterbehandling, men dette kan jeg like. Mvh Gunnar Jeg vet du ikke er så begeistret for etterbehandling, så da var det jo ekstra hyggelig at du likte dette. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Jeg har så absolutt sansen på dette med flott lys i god dybde. Roar Takk skal du ha Roar, hyggelig at det falt i smak. Jeg lurer på å lage et bilde til min mann og medsammensvorne av dette, så han kan ha et minne fra denne ferien å se på. Lenke til kommentar
fotomann62 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Fint utsnitt.Føler roen senker seg med dette bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg