luistheghost Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Nysnø. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Blir jo nesten litt deprimert av disse vinterbildene dine, jeg ønsker at sommeren ikke er over ennå, men vet jo at snø og sludd er rett rundt hjørnet. Tror jeg hadde tatt et toppkutt på dette bildet, kvittet meg med pipa til høyre. Ellers et fint bilde, med den gule veggen som frisker godt opp. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Helt enig med Helene - hadde tenkt å skrive det samme både med hensyn til depresjon og toppkutt. Ellers intet å utsette på det godt komponerte bildet fra Gamlebyen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Et flott bide men som Helene sier så er denne vinterstemningen i tidligste laget . Flott komponert med den gule veggen som blikkfang og er også enig i toppkuttet for å få bort skorsteinen til høyre . Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Nej kan du så sende et sommerbillede ind tak :-) flot motiv ..men noget koldt Vh Suss Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 Takk for kommentarer! Jeg trodde dette var en nettside for bildebetraktning, ikke et forum for diskusjon av årstider. Vh, - bj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg