scoom Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei, eg har fått eit aldri så lite problem med min nokia 6600.. I går fungerte programbehandling fint, men i dag er nesten alt som var det borte vekk!! Nokon som har ein smule anelse kva som kan ha skjedd..? Altså alle programma funkar fint, og den finn alt som er på mobilen, men dei er ikkje i programbehandlinga.. Hadde vore fint å ha dei er vist eg skal slette dei lissom.. Nokon som har peil..? På forhånd takk Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 du har ikke uheldighvis slettet noe?? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Som kva då..? Har ikkje sletta noko som helst.. Alt som eg har hatt er på mobilen endå.. Og programbehandling mister vel ikkje noe berre sånn uten videre..? Edit: Klarte å finne feilen Hadde klart å sletta den mappa som all installasjons infoen låg i på minnekortet Synst den mappa var litt "stor" og unødvendig.. Veit verfall til neste gang at "bare se, men ikke røre" Endret 7. desember 2003 av scoom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå