Gå til innhold

Samsung-mobil synkroniseringen feiler

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har Samsung-mobil, og pleier å skrive inn avtaler i kalenderen som er forhåndsinstallert i mobilen, Denne har jeg satt på synkronisering, slik at den automatisk skriver inn det samme i min google-kalender.

N

å har det oppstått et problem; for noen dager siden slo mobilen seg av på grunn av lavt batteri. Da jeg slo den på igjen, var alt innholdet på mobil-kalenderen forsvunnet. Da jeg sjekket google-kalenderen på mobilen, var innholdet også forsvinnet der. Begge kalendere var helt blanke.

Men da jeg logget inn på Google kalender på PC, ligger alle avtaler der, men jeg får det fremdeles ikke til å dukke opp verken i mobil-kalenderen eller i Google-kalenderen på mobilen.

Jeg prøver å trykke på synkroniserings-tasten på mobilen, men får da opp en feilmelding om "Synkroniseringsfeil" - "Synkroniseringen opplever for øyeblikket problemet. Det er snart tilbake".

Det har vært slik i tre-fire dager.

Noen som vet hva som skjer med dette?

Det er utrolig slitsomt å måtte logge inn på PC for å sjekke kalenderen min. Og nå må jeg tydeligvis legge inn alt innholdet på nytt på mobilen, fordi kalenderen ikke vil synke...

Noen som kan hjelpe?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...