Stingher Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ser ikke sånn ut lenger nå, kabinettet mitt. Har bytta rødt lys med blått istedenfor. Og så har jeg tatt av plexidøra inntil jeg får den andre som er i blå plexi. Og så er plexiglasset på sida bytta med et nytt klart med flerfarget dragon-etch. Ser ca sånn ut for øyeblikket med unntak av at jeg har satt alt av brytere og lydkontrollen innvendig i kabinettet for å få det mest mulig "rent" foran. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det var jo stilig... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det var jo stilig... Ja helt enig! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er det en soundcontrol som er oppe i hjørnet der?? Burde kansje prøvd å få en annet farge på den, hadde vært tøft med sølv eller noe.. Men et stilig kabinett er det!!! Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Takk for responsen! Har som sagt flyttet både knapper og sound crtl inni boksen, så det ikke syns lenger. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Ahh. da er det nok bedre ja Leste visst ikke godt nok.. Endret 29. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) <offtopic> ALI du er velkommen bare så du vet det . Er det fjortiss rasister her kan de bare holde seg unna forumet! </offtopic> Så til saken: Bra kabinett der. Brukt mye spenn på det? Endret 3. januar 2004 av Marti Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Selfølgelig er ALI velkommen Endret 3. januar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå