ALI Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Vil se tørketrommel modd NO.... Jeg også Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ok ok ok, her er hele tråden: The Tørketrommel Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Ok ok ok, her er hele tråden: The Tørketrommel bøyer meg i støvet............. Lenke til kommentar
ALI Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Just another unuseless thread, sponsored by ALI! Er du rasist? Hvorfor er det mange i dette forumet som ikke gidder å svare på det jeg skriver? Er dere rasister? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Just another unuseless thread, sponsored by ALI! Er du rasist? Hvorfor er det mange i dette forumet som ikke gidder å svare på det jeg skriver? Er dere rasister? Altså, du kan ikke forvente at de som har svart før skal svare ver gang.. Hvis du klager på at du får svar sent så kansje det har noe med spørsmålet eller emnet. Er det dårlig formulert så skjønner færre det.. Er dere rasister? Ja.. Hva de andre er vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 For dere som enda leter etter tørketrommel modd se her ! Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Casemod: -kabinett: chieftec bigtower: -pussing v/ bilopretter: 900,- -lakkering v/ bilopretter: svart/sølv: 4799,-, lakkerte alt, CDrom +++ -plexivindu(blått): 150,- -window etch: 60,- -LED: ca100,- -katoder (5stk): 300,- - Inverter: 85,- -blå LED vifter: 665,- (2bak, 3foran, 2blowholes) + litt småting: ca150,- -Temp måler : 150,- TOTAL: 7359,- Har du link til et bilde av pc`en din!! Høres fet ut Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 damn! 4800 for lakkering? tror jeg holder meg til biltema-lakken jeg ass... Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) damn! 4800 for lakkering? tror jeg holder meg til biltema-lakken jeg ass... Hva med kamelon lakkert pc da? koster ikke det noe i den duren ? Da mener jeg slik lakk Endret 22. desember 2003 av Clone baby Lenke til kommentar
manpower Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Just another unuseless thread, sponsored by ALI! Er du rasist? Hvorfor er det mange i dette forumet som ikke gidder å svare på det jeg skriver? Er dere rasister? Altså, du kan ikke forvente at de som har svart før skal svare ver gang.. Hvis du klager på at du får svar sent så kansje det har noe med spørsmålet eller emnet. Er det dårlig formulert så skjønner færre det.. Er dere rasister? Ja.. Hva de andre er vet jeg ikke.. Du er virkelig en fjortiss! Syns nesten du er for ung for dette forumet skulle egentlig vært aldersgrense på det.. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hade jag råd med en dyr PC skulle jag inte modda, jag skulle bygga från scratch. Antingen i ädelträ eller i sten (granit). Ett kabinett i decimetertjock granit blir väl ljuddämpat. /Olle Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Just another unuseless thread, sponsored by ALI! Er du rasist? Hvorfor er det mange i dette forumet som ikke gidder å svare på det jeg skriver? Er dere rasister? Altså, du kan ikke forvente at de som har svart før skal svare ver gang.. Hvis du klager på at du får svar sent så kansje det har noe med spørsmålet eller emnet. Er det dårlig formulert så skjønner færre det.. Er dere rasister? Ja.. Hva de andre er vet jeg ikke.. Du er virkelig en fjortiss! Syns nesten du er for ung for dette forumet skulle egentlig vært aldersgrense på det.. Enig med Manpower!! Du trenger ikke skrive alt det du tenker hvis det kan skade noen andre jonas!! ALI føler seg kansje ikke så velkommen på dette forumet hvis du holder på sånn! Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har moddet et Lian Li 6099b Pris på kabinettet: 1 845,00 pluss frakt I tillegg: 5 katoder 4 invertere 1 Sound ctrl 2 blå laserleds 1 Nexus 3.5" viftekontroll 2 uv-reaktive IDE-kabler 1 uv-reaktiv Floppy-kabel 1 ekstra 8x8 papst-vifte 30 cm med gummi-list Teip rundt strømkablene Dragon-etch 4 viftegriller Stealthede 5 1/4" drev Nytt plexiglass i vinduet uten mønster Uv-tusj (pluss masse reservedeler som jeg ikke har brukt, til et par hundre kr, brytere, invertere, griller, en ekstra sound ctrl, laserleds) Snart: LCD-display m/blått bg lys Ny frontdør i blå plexi. Har ikke begynt å regne på det engang men har blitt ganske masse penger etterhvert. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det kabinettet høres kuult ut Lenke til kommentar
muv Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Just another unuseless thread, sponsored by ALI! Er du rasist? Hvorfor er det mange i dette forumet som ikke gidder å svare på det jeg skriver? Er dere rasister? Altså, du kan ikke forvente at de som har svart før skal svare ver gang.. Hvis du klager på at du får svar sent så kansje det har noe med spørsmålet eller emnet. Er det dårlig formulert så skjønner færre det.. Er dere rasister? Ja.. Hva de andre er vet jeg ikke.. Du er virkelig en fjortiss! Syns nesten du er for ung for dette forumet skulle egentlig vært aldersgrense på det.. Enig med Manpower!! Du trenger ikke skrive alt det du tenker hvis det kan skade noen andre jonas!! ALI føler seg kansje ikke så velkommen på dette forumet hvis du holder på sånn! Er enig. Virker som jonas poster for å få opp tallet på postene. Ofte vet jo han ingenting om hva han svarer på. Ikke meningen å henge ut noen her, men det var jo det han gjorde Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hva med å droppe off-topicen nå? Stingher: det kabinettet er sykt bra.. går mest for svart lakk/rødt lys-looken selv Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Just another unuseless thread, sponsored by ALI! Er du rasist? Hvorfor er det mange i dette forumet som ikke gidder å svare på det jeg skriver? Er dere rasister? Altså, du kan ikke forvente at de som har svart før skal svare ver gang.. Hvis du klager på at du får svar sent så kansje det har noe med spørsmålet eller emnet. Er det dårlig formulert så skjønner færre det.. Er dere rasister? Ja.. Hva de andre er vet jeg ikke.. Du er virkelig en fjortiss! Syns nesten du er for ung for dette forumet skulle egentlig vært aldersgrense på det.. Enig med Manpower!! Du trenger ikke skrive alt det du tenker hvis det kan skade noen andre jonas!! ALI føler seg kansje ikke så velkommen på dette forumet hvis du holder på sånn! Ja han har søren mæ 3.7 innlegg om dagen i gjennomsnitt!! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hva vet vi om ALI faktisk er en utlending/same? Og uansett, hvilke inlegg i denne posten er rasistisk? Og hvorfor skal minoriteter alltid klage på at de blir tråkket på? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 dette kabbiset har jeg sett før, og sier det samme nå..den ser ut som en hi tech stekeovn!(no offence dude, it's pretty nice!) lol bare ikke ta feil julekvelden da....ribbefett på hardvaren er neppe fint Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hehe, godt point Dimensionx Steikeovn ja...jau den var ny.... Med mine vifter så ser jo min ut som det juletreet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå