ALI Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hvem av dere er det som har modda det dyreste kabinettet? HVem er det som har brukt mest tid eller penge på modding? Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hvem av dere er det som har modda det dyreste kabinettet?HVem er det som har brukt mest tid eller penge på modding? Interessant spørsmål det der! Modder ikke selv, så kan ikke svare... men vil gjerne se svar fra de som modder! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 ett "in win s500" kabbis :D borra hull i fronten og 92x92mm vifte hull i siden Lenke til kommentar
karamba Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nesten ikke brukt èn krone! Vel, kjøpte titan-viftene og katodene fra Microplex, men de er ikke så dyre. Plexien kommer fra et gammelt reklameskilt, rheostatene fra en gammel forsterker og knappene (microbryterene under knappene egentlig) fra en gammel videospiller), men tid.... Jo, jeg har nok brukt endel tid. Det gikk jo en hel kveld bare for å frese ut AMD-logoen som jeg har festet under fronten, og en hel del mere til resten... Det er vanskelig å regne timer på slikt. Hvis jeg satte i gang med det, ville jeg sikkert fått dårlig samvittighet...så det tror jeg at jeg lar være! Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Just another unuseless thread, sponsored by ALI! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 KULA mi kosta 700,- på Oslo Teknisk Museum, 2 UV vifter, ca 250 spenn, 2 UV IDE kabler 250 spenn. 2 UV katoder 200 spenn. ting er festa med strips (PS og faktisk!!) og maskeringsteip! (dette gjelder ledningen på kula mi, siden jeg ikke hadde tilgang på loddebolt på OsloLAN) tilsammen 1400,- +plexi som jeg skal ha til rundt kanskje 500 spenn hvis jeg finner Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Just another unuseless thread, sponsored by ALI! Du er alltid så positiv Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dimensionx : er det et AOpen HQ08 ? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 kabinett : suntek ca: 850 plexi : 0,3mm ca: 100 katoder : 2 uv ca: 110 + kontroll greia ca: 80 + inverter ca:65 kabler : uv aktive ca: 160 nibler : ca: 160 leds : 2 røde 10 blå ca:200 kaktus : inne i pc'n ca:50 kabelsamlere : ca:80 uv aktiv tusj : ca:65 3 uv leds : inni sånn boks ca:125 totalt : alt for mye ca:2045 tenk på alle dei barna i afrika jeg unne hjelpt med disse pengene, trur ca 5 unger i året eller no oi, tenk med pc også totalt: 15000!!!! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 nope, det er et chieftech dragon fulltower, dette her faktisk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Var det så veldig modda da? Ser berre masse katoder og lysande vifter og sånn eg.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 For de som husker litt tilbake, så modda jeg jo tørketrommelen Den kostet vel 4-5 tusen... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Var det så veldig modda da? Ser berre masse katoder og lysande vifter og sånn eg.. hvis det var meg du tenkte på så var mitt inlegg halveis ironi da....jeg mente ikke at jeg var ekstrem på den kanten... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Du får spøøre han som laget workloggen bequiet, tror han tar kaka... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 På de forrige kabinettet har vel 2000 kroner godt! Men på det kabinettet jeg har nå har jeg bare moddet for rundt 1000 kroner! Ganske sykt egentlig! Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg gleder meg til og se hvor mye Dr Spawn har brukt på modding! (Det er han som har laget bequiet) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Får vel bidra med noke eg og da.. Eg har brukt ganske nøyaktig 0kr på kabinettet/modden min om du ser bort fra kjølinga.. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 For de som husker litt tilbake, så modda jeg jo tørketrommelen Den kostet vel 4-5 tusen... hehe mener å huske det! kongemodd! kan vi få se bildene igjenn? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 DimensionX: Åssen klarte du å få kula inn der?Jeg mener, jeg har en slik en og lurer på om jeg skal putte den inn, men kanke den herpe noe? Den virker ikke helt stø. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 <offtopic> hva heter de kulene? har litt lyst på en, gjærne svær!! men så var det det der med pris da. </offtopic> <topic> akkurat nå så har jeg brukt 250kr på modding 2 uv katoder og en uv tusj. skal fikse meg et kabinett snart tror jeg, enten i tre eller stål/alu kombinasjon, kommer vel opp i 500 - 1300kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå