Farbu99 Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Har en Opel insignia 2010 modell. Har begynt å lekke olje på høyre side foran, tror det er servo-oljen, noen som vet? Når jeg svinger i lav fart lager bilen en kraftig ulyd (skrapelyd), og rattet gir veldig mye motstand. Lukter også brent etterhvert. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Sjekk nivået i servooljebeholderen. 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Som nevnt, sjekk nivået på oljene så ser du fort hva du mangler. 1 Lenke til kommentar
Farbu99 Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Hvor sitter den Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Under panseret selvfølgelig. Som oftest er ting man skal sjekke ofte markert med en annen farge som f.eks gult lokk. Sjekk i instruksjonsboka di så står alt du lurer på. Forøvrig burde man virkelig gjøre seg kjent med slikt før man tar en bil i bruk. 1 Lenke til kommentar
Farbu99 Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 (endret) Greia er at det nå ligger en stor dam med olje under bilen siden jeg var ute igår. Slange som lekker? Endret 13. august 2017 av Farbu99 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Greia er at det nå ligger en stor dam med olje under bilen siden jeg var ute igår. Slange som lekker? Jekk opp bilen å se. Mye enklere enn at vi skal gjette oss til hva som lekker. 2 Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Et kjapt søk på google avslører at disse er kjent for å lekke servoolje fra et rør/slange ned på dpf noe som kan resultere i brann... Viile bestilt kranbil og latt et verksted ta seg av dette... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå