TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Statshemmeligheten hadde faktisk noe med Ola å gjøre, men det forblir en annen historie foreløpig, så måtte de japanske agentene dra til Cairo så fort som f'en selv, det viste seg at det har kommet et mystisk forbannelse, ganske nylig blidt skapt, av hvem, ingen vet. Neida, DarkSeed; du må jo få skrive som du vil; er forøvrig ikke min tråd; jeg eier hverken nettstedet eller hva som skrives her; synes bare det blir litt slitsomt akkurat det med Inception; forøvrig en bra film. However..... --forkortet ned-- Øh, oki. :confused: Det er jo du som lagde denne tråden, da er den jo din, er den ikke!! Endret 3. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 3. november 2017 Forfatter Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Ola sitt eventyr hadde store ringvirkninger;avsløringen av at japanske agenter hadde slaktet ned en norsk kvinne med sverd skapte diplomatisk krise mellom Norge og Japan; Norge hjemkalte sin Tokyo-ambassadør og i Oslo satt utenriksminister Ine Marie i møte med den japanske ambassadøren for å kreve å få en forklaring på hva det var som hadde skjedd. Endret 4. november 2017 av Morromann Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 7. november 2017 Forfatter Del Skrevet 7. november 2017 Ambassadøren var rolig, bukket høflig og sa: "deal honorabre rady; we arr arr verry sorreh fod dis inncirent; deezee men wele acting arr on dehr own and our imperiar honorrabrre govelnement have dissmeesed deese men frrom dear selvice and feerr deepree concerned and solly about what happened and we galantee that we arrreh rooking deepry into deese tragicar incident and arreh doing an investigation on da mattarrr". Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Ine kunne ikke annet enn le, det var litt av en parodi ambassadøren kom med, han var jo fra Gudbrandsdalen egentlig, men så kom han med forslag om et forlik, hvor drapet av påskeharen kunne nulles ut dersom saken om Lasse sin mafiavirksomhet ble henlagt, og at han da sto fritt til å utleveres til Norge om han ville, Ine kunne gå med på det, men på én betingelse. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 (endret) Det er å få Ola frisk så fort som mulig, der han gikk mot veggen på sinnsykehus-rommet sitt dagli, han har ikke sovet nå på 8 dager, bokstavelig talt. Endret 8. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Hopp over denne: Så stille det ble her da? :huh: Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 14. november 2017 Forfatter Del Skrevet 14. november 2017 (endret) Ja, gudene må vite hvorfor japanske myndigheter kjente til og brydde seg om en norsk kriminell som hadde stukket av til Thailand; og hva norske myndigheter i det hele tatt visste til om Ola og hvorfor de var opptatt av ham, men en ting hadde likevel unnsluppet alle lands myndigheter; en mørk mørk hemmelighet som bare Ola, shemalene og de to gjenlevende påskeharene kjente til(ikke engang Lasse visste om det) og det var årsaken til at denne mannen på bildet var savnet: Folkens; husk å følge den røde tråden i fortellingen og hva som har skjedd hitill i historien Endret 14. november 2017 av Morromann Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 21. november 2017 Forfatter Del Skrevet 21. november 2017 Uansett: da Lasse fikk brev i posten fra den norske ambassaden i Bangkok om at politiet i Norge hadde totalhenlagt straffesaken mot ham ble han overlykkelig og samtidig var Ola nå i ferd med å bli helt frisk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Bare noen måneder til, postod sinsyke lægen at han skulle være frisk, etter noen dager, oppserverte Lasse han Ola, og begynte å klø seg i hode om han faktisk så rett, så måtte han gå nermere å se om det var sant det han så, og ja, det var faktisk han Ola selv, egentlig var det Ola som var fanget han faktisk så, det har seg slik at han Ola hadde klart å komme seg ut av mararittet sitt, fra den siden, det vil si at Ola sinn egentlige kropp lå fortsatt på sinnsykehuset i koma, nå er det helt umulig å vekke hans sin obrinnelige kropp, Ola forklarte hele sin nye historien til Lasse om hvordan han faktisk kom ut av den evige lange marerittet sitt. PS: Får ikke lov å gå i tetaljer om Olas sin inception vandringen, utifra tråd eieren. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 22. november 2017 Forfatter Del Skrevet 22. november 2017 (endret) .... Men etter en måned var Ola endelig 100% frisk og hadde aldri mer hallusinasjoner så lenge han levde( )og Lasse; lettet som han var hentet sin venn i limosin og snart var de tilbake i Lasses Pattaya-villa; men der inne på stua den kvelden gikk Lasse i ring og ring en time, beit negler, for det var noe han var nødt til å si som satt langt inne; og etter en times tid stirret han Ola i øynene og sa: "Ola; gamle venn; det er på tide å fortelle deg HVORFOR jeg fikk deg hit til Thailand". Endret 22. november 2017 av Morromann Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Med en nervøs pipete stemme forklarte han at baktanken var å skaffe seg en "partner in crime" for å splitte fortjenesten, men også risikoen, de shemalene som slo følge med Ola var egentlig en plan Lasse hadde regissert både for å teste han, men også for å få et kort å forhandle med, og senere på kvelden ble forhandlingene igangsatt med avanserte kalkyler, budsjett, kvalitets- og risikosikring og en grundig revisjon av Lasses virksomhet som unektelig virket forførende på Ola. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 (endret) Alle de inception illusjonene Ola hadde, var faktisk fikset av noen proffe som Lasse kjente, Lasse var ikke helt ærlig med Ola om akkurat dette og shemale planen, samtidig som Lasse hadde gjort dette så skapte han faktisk også en intenst hat bølge fra hele verdens befolkning, akkurat som en teppe av en mystisk forbannelse har lagt seg over hele jorden. Endret 22. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 22. november 2017 Forfatter Del Skrevet 22. november 2017 (endret) to be continued.... Endret 23. november 2017 av Morromann Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 22. november 2017 Forfatter Del Skrevet 22. november 2017 (endret) Ja, Lasse hadde fått vite at fiendene hans i den russiske mafiaen hadde sørget for at det var verre rusmidler enn det han trodde det var som hadde kommet i drinkien til Ola den kvelden, slik at Ola hadde blitt psyko; og derfor dirret det en følelse av hat fra Lasse som føltes som om Lasse lot sin vrede gå ut over hele verden; men det var kun en sinnstemning fra Lasse sin egen side; han så for seg at han satte i gang en arme bestående av hele verdens befolkning mot sine russiske fiender; men Lasse hadde ingen slik styrke og var faktisk veldig svekket i sin posisjon som en av Pattayas store halliker;men han satt der og fantaserte om at folk ute i verden demonstrerte mot den russiske mafiaen i Pattaya; men alt dette var bare ønskedrømmer han satt og duppet av med til whiskyglasset sitt før han kvknet til igjen og fortalte til Ola: "jeg skjønte nesten at du ikke ville reise med flyet for jeg husket selvfølgelig episoden fra korpsturen i fjerde; faktisk hadde jeg folk som snoket på deg allerede fra det øyeblikket du plukket opp den sykkelen i veigrøfta hjemme i Indre Grautdal; og det "ranet" du ble utsatt for av en gjeng litaure rett etterpå - alt var arrangert; det var meningen at de først skulle rane deg og at du senere skulle oppdage dem igjen og bytte ut sykkelen med varebilen; jeg har tross alt kontakter med den litausiske mafiaen også". Endret 23. november 2017 av Morromann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 (endret) Prolog: Lenge før Ola begynte på sitt eventyr, ble han faktisk observert av hele verden, Lasse gikk faktisk på en av tale med den trollkvinnen Zahvia, med at hun kringkaster Olas eventyr usett, både fysisk og psykisk, det er det som skapte intenst hat bølge over hele verden, til og med Lasse ble også lurt, lurt av Zahvia, hun har faktisk enorme planer for hele verden. Endret 30. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 22. november 2017 Forfatter Del Skrevet 22. november 2017 (endret) Sånn, nå har jeg moderert meg. Endret 23. november 2017 av Morromann Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 27. november 2017 Forfatter Del Skrevet 27. november 2017 (endret) Lasse fortsatte: "de to shemalene du møtte ved svenskegrensen, Nui og Ling; de jobber i en av go-go-barene som er eid av Dimitrij Stroganoff; min erkefiende og sjef for det russiske kartellet i Pattaya; men Dimitrij er et svin og de hater ham; så de damene, eller mannedamene om du vil, jobber undercover for meg kan du si; og det var for å gjøre meg en tjeneste jeg fikk dem fløyet over dit for å ta imot deg med varebilen; og slik fortsatte det; og det var de som fikk sørget for at varebilen kræsjet inne i Kashakstan fordi Dimitrijs kontakter i det landet var på spor etter dere". Endret 28. november 2017 av Morromann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Nå har jeg også moderert meg. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 30. november 2017 Forfatter Del Skrevet 30. november 2017 Hæ? Unnskyld, DarkSeed, men hva er det du skriver? At hele greie er et Truman SHow? At hele verden sitter og ser på TV alt som foregår? Beklager, men det blir inception igjen. Ikke den historien jeg ønsket å lage, beklager. Huff, jeg må bare si at historien ikke lenger er slik jeg nsker det. Jeg synes det hele bare blir meningsløst og umorsomt nå. Så nå sitter alle og vet absolutt alt ja. Neinei, det blir som inception igjen. Alt og ingenting har skjedd. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 30. november 2017 Forfatter Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Huff; for å rette opp ting i historien som jeg føler blir mer og mer ødelagt og historien fullstendig umorsom: i et annet paralelt univers, i en galskse langt langt borte er dette et TV-rpgram styrt av en mongolsk trollkvinne. Men la oss tenke oss at det hele er riktig for Ola og Lasse. Altså i det universet som vi som sitter og skriver dette. Jeg er trollkvinnen(selv om jeg er er mann)Zahvia og hele verden er de som følger denne tråden. OK? VÆRSÅSNILLLLLL!!!!!!! gfgfdbdfbdgbgbgb Det er på tide å avslutte hele tråden. Snipp snapp snute så var eventyret ute. Alt var bare et Truman-show og inception hahahahaha. The end! Og ut kommer skuespillerne: Ola, Lasse, julebukkene, shemalene, noen kisneser, kashaker og thailendere takker og bukker. Gratis shampis servert til publikeum! Det var morsomt så lenge det varte. Angrer på at jeg la ut bilde av trollmannen fra Gremlins. Det ga noen ideer. Endret 30. november 2017 av Morromann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg