seler Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 I det siste har Spotifybrukeren min vært litt rar. Musikken har stoppet når jeg har hørt på, og den kan begynne uten at jeg starter musikken. Så merket jeg at noen har brukt Spotify brukeren min. Det er en Huawai telefon fra Spania. Ser det fordi jeg ser at den enheten hører på musikk. Jeg skiftet passord, og Huawai enheten har ikke hørt på musikk på min Spotify bruker etter dette. Nå må ipaden min konfigureres når jeg slår den på. Kommer opp at det må gjøres fordi jeg har trykket på Find my iPhone. Dette har jeg ikke gjort. Har noen andre hacket seg inn på ipaden min og gjort dette? Ingen andre kan ha vært inne på ipaden min her for jeg har aldri hatt den slik at andre kunne ha trykket på den mens jeg ikke var der. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Bytt passord på alt. Spesielt eposten din. Får noen tak i passordet til eposten din så har dem tilgang til absolutt alt. Lenke til kommentar
seler Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 Hvis jeg bytter passord nå, kan noen være hacket inn på feks pc og se at jeg bytter passord da? Slik at de får passordet da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Lån pcen til en venn og gjør byttet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå