Leif Olsson Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Tåke på Andøya Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Dette likte jeg veldig godt! Artig at du har plassert øya midt i bildet, synes det skaper ro og balanserer fint mot landskapet bak i tåkehavet. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 Dette likte jeg veldig godt! Artig at du har plassert øya midt i bildet, synes det skaper ro og balanserer fint mot landskapet bak i tåkehavet. Hilsen Fredrik Øya i midt i, ja enig der med deg Fredrik Takk då, før din hyggelige kommentar og ha en fin helg videre Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Kanonstilig! Her passet midtstilling midt i blinken, for å si det sånn Dette skulle du hatt på veggen. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Hatt...en på veggen Takk lady H, før hyggelig kommentar. Ser at det skal komme charterfly fra Ålesund, trenger du slikt? Ha en fin søndag Mvh Leif Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Ja flott på stueveggen over flatrskjermen dette. 10 fra meg på dette. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Ja flott på stueveggen over flatrskjermen dette. 10 fra meg på dette. God søndag jarle-60 Takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Ensomhed for alle pengene..godt man ikke står der dagen lang :-) fin stemning HIlsen Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Ensomhed for alle pengene..godt man ikke står der dagen lang :-) fin stemning HIlsen Suss Så riktig, ensomhed, då jeg var ensom der Takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Dette like jeg veldig godt Leif. Enkelt men vakkert bilde og panoramaformat det kler veldig godt . ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg