KANE2009 Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Eneste som kanj forsvare offside da, er vel at spilleren kommer fra offside, siden baller går via motstander? Den her var litt artig Om ballen spilles bakover så er det vel aldri offside? Minner meg om BR sin siste sesong hvor vi scorer masse i rikitg ende og slipper inn tilsvarende i motsatt ende. Utrolig frustrerende å se på som supporter, men sikkert veldig underholdende for andre. PL startet virkelig med et bang i år ihvertfall! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Nei, jeg lurer på om regelen får et unntak da ja, og at målet er gyldig, selvom om motstander kommer fra offside via en deflection. Interessant likevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Greit resultat, ødelegger for oss selv og Gomes ødelegger Watford. Fair deal. Bare å sette seg ned å se City,tottenham, Chelsea og United vinne sine kamper å ta en gammel dansk Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Er det bare jeg som syns at Liverpool ble dårligere da Firmino ble byttet ut? Mye veldig dårlig spill på slutten og Liverpool ble for baktunge og for mange pasninger som ble sendt bakover. Skuffende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Liverpool må aldri prøve å sikre inn resultatet, fungerer cirka nada og niks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå