M0llee Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg ser ofte at man skal ta med "godkjente feltstøvler" på forskjellige opptak/seleksjoner (FSK). Jeg har søkt litt rundt, men jeg finner ikke noe liste/krav til at støvlene skal være godkjente. Jeg har et par Adidas GSG 9.7 som jeg gjerne skulle ha fått tatt med på opptak til neste år. Jeg har tidligere sett et par løytnanter som har brukt de så da burde de vel være "godkjent"? Fint om noen har noe erfaringer med medbragte sko på opptak. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Vet ikke om opptak har spesifike krav, det burde du kanskje sende de en mail på, men jeg kan iallefall bekrefte at Adidas GSG skoene var populære da jeg var inne. Lenke til kommentar
Neiteh Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Ville anbefalt å alltid ha ett par M77 inngått da du alltid kan bruke disse skoene, opptakk stiller ofte krav til at man kun skal bruke utlevert da alle skal stille likt. Enig med personen over, Adidas gsg9 er utrolig gode sko. Lenke til kommentar
865FEZCO Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Har vært på lignende opptak i 2013. Alt som ikke er M77 er ikke aktuelt å ha med. Inngåtte M77 er veldig viktig å ha. 1 Lenke til kommentar
865FEZCO Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 For ordens skyld: godkjent i tjeneste etter opptaket JA. Ikke godkjent på opptak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå