eUnaas Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 noen som vet om et sted der man kan få over 40 mb lagringsplass? (gratis?) _________________ hiss: mr.eMu (espen unaas) ([email protected]) Pentium 200@233 256 SdRam Matrox 100 4mb [ Denne Melding var redigert av: eunaas på 2002-03-01 10:28 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Ikke fatter jeg hva du skal med så sykt mye plass, men http://www.50megs.com/ Lenke til kommentar
house Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 så mye plass faktisk, 50mb kan jo virke mye, men det er det jo ikke... Housey Lenke til kommentar
alos Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 http://www.jaha.dk der kan du få max 250 meg. det står 40 meg på startsiden, men du kan bare laste opp mere så lenge det ikker er piratkopier, det står ett eller annet sted på siden. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 tja, http://www.spaceports.com/ - unlimited space :smile: og en liste ove flere som gir unlimited space Quote: så mye plass faktisk, 50mb kan jo virke mye, men det er det jo ikke... Jo det er masse plass. Kan ikke komme på så mange som trenger mer. De fleste trenger ikke mer enn 5 megs [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-03-01 11:45 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Slike tråder passer under internett og nettverk, flyttes. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 nei, selvfølgelig trenger man ikke så mange mb til hjemmeide... men hvis man vil ha noen flimer, musikk osv så tar det fort plass! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 jeg regisrert meg hos angelfire en gang. Det stod tydelig at du jeg skulle få 50 MB gratis web-plass, men det viste seg at det bare var 5 MB jeg fikk... Lenke til kommentar
chma Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 50 mb er mye kun til lagering av sider og bilder. Skal du drive en databasebasert side trenger du heller vaneligvis ikke mer enn 10/20mb. Den eneste grunnen er hvis du skal lage en download side..... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Quote: On 2002-03-02 21:55, chma skrev: Den eneste grunnen er hvis du skal lage en download side..... men det er da kun newbies som lager downloads sider? Hvis det er noen som har en "me - downloads - friends - guestbook - links" side så fjern downloads seksjonen. Alle som trenger et program går til download.cnet.com eller en annen av de store download's sitene og har ikke noe behov for noen fler alternativ. Slike små private downloads seksjoner får hele siten til å virke skikkelig newbie ut. Mange vil nok uansett føle at de ønsker og linke til mIRC ettersom IRC er en av interessene dems. Det mange da gjør feil er å uploade den daværende nyeste versjonen til siten sin og så linke til den. Ikke nok med at du får en stor jobb, men få kommer til å benytte denne linken. Man verver få folk til å bli IRCere på slike sider og alle gamle IRCere forsyner seg med nye versjoner av IRC klienten sin uten din hjelp. En del vil også lure på om hvorvidt du hoster den nyeste versjonen eller ei også. Derfor er det er mye bedre å linke til http://www.mirc.co.uk/get.html da har du alltid en oppdatert URL med mange mirrors og folk som er interessert i å laste ned mIRC klarer det selv om URLen ikke er en direktelink til .exe fila. De personene som faktisk kan trenge en del plass er imho de som publiserer sin egen musikk og av diverse årasker ikke ønsker å legge dem ut på f.eks mp3.com Folk som lager egne program kan jo også trenge en del plass, men tror nok at dersom folk ser litt på websiten sin så trenger du ikke så mange MBene spesielt ikke hvis du er på freehost/ikke domene stadiet. Sånn, det er litt av grunnen til at jeg alltid reagerer når folk sier at dem trenger så utrolig mye plass. Noen har gode grunner, men de fleste kunne og burde helt klart ordna seg anerledes. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 ...jhara.dk (eller noe) var setengt for tiden og ww.50megs.com kostet penger... ingen som har noen ting? (hva skjer hvis jeg laster opp for mye til (f.eks start.no) ? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå