Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] SLI i spill funker ikke. 3DMARK funker

Anbefalte innlegg

Hva er PCIex-link-hastigheten på hvert kort? Hvis ett av de har falt til 1X kan det muligens gi en fraskehals.

Normalt deles x16 i to slik at hvert kort får x8 når du bruker SLI der du hadde fått x16 med ett kort.

Hva som skjer inni kortet når teksturene og data er lastet er med normal hastighet.

Hvis problemet er slik sedsberg tar opp vil du nok merke det mer i spill enn benchmark.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har avinstalert alt med et DUDU program som fjerner alt av drivere på graffikkorte. så instalert med Fresh clean install igjen.

funker ikke :/

prøvd mye , begyner og bli frustrert ! 

Ok, da stemmer scoren din litt bedre. Siden vi da veit at det er problem på spillsiden av dette, så ville jeg prøvd å reinstallere og da avinstallert først med Driver Sweeper

Så installerer du driverne på nytt, aktiverer SLI som vanlig i Nvida Control Panel, så test en gang til :)

Lenke til kommentar

Helt enig den biten jeg ikke skønner heller :)

har sjekka snart alt. og finner ikke ut av dette. må nok bare selge 1080TI korte som jeg har tilovers :p funker joi kke i sli så..

Dette syns jeg igrunn bare er ekstremt rart, at du skal få full ytelse i TimeSpy, men ytelsen halveres i spill. Jeg skjønner ikke helt hvordan dette kan ha seg  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...