Fotoskrulla Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Mellom Uttakleiv og Haukland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Bærre lækkert, som han Roar pleier å si. Unødvendig å si at her kan det ikke være mye å sette fingern på, tror jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 Bærre lækkert, som han Roar pleier å si. Unødvendig å si at her kan det ikke være mye å sette fingern på, tror jeg. Mvh Fredrik Takk skal du ha Fredrik:) Oftest så tenker man ikke i s/hv-baner på landskapsbilder, men det kan absolutt bli veldig flott det også. Gjorde meg litt flid med dette her. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Hei. Jeg ser her at du har prøvd i S/HV j, det var ikke dumt . Flott bilde som det kledd veldig bra som det er. :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Flott bilde, som passer i S/HV Mvh Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Absolutt perfekt motiv å presentere i grafisk svarthvit. Ingenting å si på utsnitt., lys og komp. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Absolutt perfekt motiv å presentere i grafisk svarthvit. Ingenting å si på utsnitt., lys og komp. Roar Enig med Roar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg