P3xy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er dette bra eler bare shop suey fra kina?? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...201T33&toc=3055 Syntes det va litt tøft.. Noen som har erfaringer eller forslag til et annet i CA samme prisklasse? Takk til alle som gidder...... dere er best Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Lian Li har jo ekstremt godt rykte da... men jeg vet svært lite om disse alu kabinettene... Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Et spørsmål til.. kan jeg benytte vannkjøling i det i fremmtiden? Og hvordan er det med luftgjennomstrømning? Takk til alle som gidder igjen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Lian Li har jo ekstremt godt rykte da... men jeg vet svært lite om disse alu kabinettene... vel er vel heller Lepont.. men men ja dette er ett sinnsykt kul kabinett, men seff litt for dyrt for meg funker sikkert fett til det meste dette her.. god jul Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Det hadde vært fint om noen kom meg erfaringer.. jeg må være helt sikker på om jeg får inn vannkjøling etter vært. gidder ikke kjøpe nytt da.. eller er den noen andre kabbizer å foreslå (som er like tøff eller tøffere) please svar Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Veldig god luftgjennomstrømning her.. Men det blir i minste laget til vannkjøling. Du kan jo ha den utvendig da.. I alle fall radiatoren, da går det vel. Jeg ville ikke kjøpt dette kabinettet hvis du skal ha vankjøling. Gå for fulltower, det skal jeg Men da blir det vel Lian Li. Må bare påpeke at det er en skriveleif under beskrivelsen av kabinettet. Det står 6stk interne 3½", men hvis du ser på bildet er det bare 5. JUKS OG FANTERI! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er et meget bra kabinett dette løp og kjøp! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det er eit bra kabinett, du får det du betaler for. Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 jasså.. men PsychoPat, sier du jeg heller burde kjøpe meg et lian li kabbiz til ca samme prisen.. hvilket da?? Trenger ikke egentlig så mange interne 3 1/2 brønner jeg.. kom med forslag og hvorfor(fint med erfaringer å) Lenke til kommentar
dp Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg har et slikt kabinett som jeg ikke bruker (grunnet kjøp av prommy...).. Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Noen som vet hvor mye det veier?? Står ikke der.. (kjekt å vite det da) er det godt å bygge i?? Hva synes du om det da "the best one"??? finnes det aluminium frontdeksler til det??(eller noen som passer) Endret 7. desember 2003 av P3xy Lenke til kommentar
Gangrel Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har dette kabinettet selv, dog i svart. Luftgjennomstrøm: Denne er svært bra, den har 2 vifter nede i fronten som blåser luft inn (og over harddisker), 2 vifter bak som blåser ut og 1 i toppen som blåser ut. Alle viftene er 80 mm, og de 2 i fronten (de eneste som blåser inn) har luftfilter. Kabinettet er lett og derfor kjekt å ta med seg på lan Det har uttrekkbar harddiskskuffe og har uttagbar harddisk monterings ramme så det er lett å montere i. Det ser jævlit tøft ut og har også praktiske uttak for usb, lyd osv osv i fronten nede. Det eneste som mangler på dette kabinettet er viftestyring, men det løste jeg lett ved å kjøpe en sunbeam reobus som funker perfekt. Når det gjelder vannkjøling så ville jeg absolutt ikke annbefale dette. Det har for liten innvendig plass til noe vannkjølingssystem (min mening da såklart), du kan jo alltids ha et eksternt sett. Jeg elsker kabinettet, men vil ikke annbefale det til vannkjøling, hold deg til luft hvis du skal ha dette. Hvis du er personen som liker å vise frem flashy hardware og har mange katoder og lignende så er dette kabinettet perfekt. Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Takker så mye.. Ser det er noen som har bygd vannkjøling i et lial li kabbiz som er noen cm mindre og det hadde gått bra.. kanskje fjærne det øveste vinduet og stappa rabbizen der. Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 noen som gidder å koble fra alt (ikke komponenter) og sette det på badevekta så jeg vet ca hvor mye det veier??? han/ho som gjøre det må være snill Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 er de tikke kulere å sette inn glass og det derre sjøl a Syns det er litt eteit med ferdig-modda kabinetter Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 er de tikke kulere å sette inn glass og det derre sjøl du for jo lepoint uten vinder. og jeg vil si at til den prisen putter lian li mye mer ferdigmodd in i kabinettene lær av mine erfaringer, ikke mist lian li'er fra fanget og ned på gulvet. DE GÅR I STYKKER Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) noen som gidder å koble fra alt (ikke komponenter) og sette det på badevekta så jeg vet ca hvor mye det veier??? han/ho som gjøre det må være snill Det veier 6.5 kg. uten noe inne i. Var jeg deg ville jeg gått for LePont! Suveren kvalitet og en god konkurent til LianLi! Go get! Endret 12. desember 2003 av Jerix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå