Fredrik N. Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 bol brac kroatia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Er det den øya som har flott badestrand som strekker seg som en pisk ut i vannet?...i så fall har jeg vært der Godt utsnitt du har valgt, ser veldig fredelig og fint ut. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 Stranda, Zlatni Rat (det gylne horn), ligger utenfor her og det var nok der folket var for der var det ikke en ledig solseng å oppdrive. Stranda pleier jo ligge i tetskiktet når slike kåringer offentliggjøres, men for meg var den ganske lik andre strender... Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Hei Fredrik. Ser at du har vart på ferie i Kroatia. Etter det jeg ser på dine fine bilder, er ett flott land for å være på ferie. Kanskje skal ta en tur der en gang . :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Hei man Nice peace of work Mvh Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 Hei Fredrik. Ser at du har vart på ferie i Kroatia. Etter det jeg ser på dine fine bilder, er ett flott land for å være på ferie. Kanskje skal ta en tur der en gang . :-) Likte meg godt i Kroatia, men lokalbefolkningen anbefalte å komme tilbake i mai eller oktober, ikke så varmt og heller ikke så mange turister. Takker for kommentarer Jimmy, Leif og Helene! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Hei Fredrik. Ser at du har vart på ferie i Kroatia. Etter det jeg ser på dine fine bilder, er ett flott land for å være på ferie. Kanskje skal ta en tur der en gang . :-) Likte meg godt i Kroatia, men lokalbefolkningen anbefalte å komme tilbake i mai eller oktober, ikke så varmt og heller ikke så mange turister. Takker for kommentarer Jimmy, Leif og Helene! Mvh Fredrik Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Nei det finnes fortsatt noen plasser. Men glassfiberbåtene slipper du ikke unna - okke som. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Det rykker i reisefoten når jeg ser slike bilder og titter ut av vinduet her hjemme. Godt komponert! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Flott komposisjon og utsnitt og med herlige farger og lys . En fin kontrast til vår regnfulle sommer . Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Takker til Alec, Roar, Leif og Gunnar også! Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Nydelig vand her og masser af havnestemning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg