AfterGlow Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Det nye Kickstarter-produktet ble meget godt mottatt av retro-folket.Spiller du fremdeles på Nintendo 64? Nå har du fått en ny kontroll å leke deg med Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Veldig lik denne. Byttet d-pad og analogspake. Koster 13 euro på cdiscount.com. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Sparer mye tid og penger på å bare kopiere noe som allerede eksisterer vet du. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Hvorfor prøve å fikse perfeksjon. Originale N64 kontrollen var det ypperste i konsoll kontrollere. 3 Lenke til kommentar
Skjeggevara Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Hvorfor prøve å fikse perfeksjon. Originale N64 kontrollen var det ypperste i konsoll kontrollere.Uenig der. Joysticken ble fort veldig slitt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Hvorfor prøve å fikse perfeksjon. Originale N64 kontrollen var det ypperste i konsoll kontrollere. lolwat. Hele den perioden var preget av ødelagte tommeltotter og utslitte player 2 controllere der analogsticken dinglet løst. Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd at du forvekslet den med Gamecube sin kontroller, som er litt mindre kontroversielt å kalle god. 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) Gamecube sin kontroller var veldig god men for meg som blir veldig svett i hendene raskt var ikke den altfor god over lengre tid. Nintendo kunne spart seg mye frustrasjon fra fans om joysticken på N64 hadde fått litt mer omtanke slik som thumbstickene på playstation fikk. Endret 13. august 2017 av Mooooooooooo Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Det jeg ikke likte med N64-kontrolleren var at man måtte ha 3 hender for å slippe å bytte grep hele tiden. Og at analogspaken aldri funka. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Det jeg ikke likte med N64-kontrolleren var at man måtte ha 3 hender for å slippe å bytte grep hele tiden. Og at analogspaken aldri funka. Tull, hvilke spill krevde bytting av grep? Hvert spill hadde én fast måte å holde kontrolleren på - du måtte aldri bytte grep mens du spilte. 3 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Eller man kan ha en gamepad med akkurat de samme stikkene og knappene hvor man ikke har 3 forskjellige grep avhengig av spill. Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Det jeg ikke likte med N64-kontrolleren var at man måtte ha 3 hender for å slippe å bytte grep hele tiden. Tror man må ha tre hender uansett kontroll om man ikke vil bytte grep underveis xP Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Mulig. Heldigvis slipper jeg det på mine PS2, PS3, PS4, Xbox 360, WiiU-Pro, Shield Pad, SNES-pad, Megadrive, SMS og Buffalo-NES-pads. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Det jeg ikke likte med N64-kontrolleren var at man måtte ha 3 hender for å slippe å bytte grep hele tiden. Og at analogspaken aldri funka. Dette var jo aldri ett problem. Og jeg spilte MYE og mange N64 spill. Noen spesifikke titler du tenker på, mulig jeg aldri spilte akkurat disse. Endret 14. august 2017 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå