Countryman Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Jeg skal skrive en helt enkel kjørebok for godtgjørelse og synes det burde være unødvendig å kjøpe Office kun for dette. Er det noen som vet om en lovlig gratisversjon av xcel? Bruker forøvrig Windows10. Endret 12. august 2017 av Countryman Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Har openoffice det du trenger? Har aldri brukt noe anna enn word lookaliken deres, men det er jo tekstbehandler innebygget i w10, kanskje det er noe ala excel også? Usikker på hvordan du finner det, har bare brukt det til å redigere ett dokument en gang, husker ikke hva det innebyugde i w10 heter heller. Eller denne linken? Scroll nedover så ser du det. https://products.office.com/nb-no/office-online/documents-spreadsheets-presentations-office-online Endret 12. august 2017 av meg0709 1 Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Av fri programvare er det LibreOffice som er mest populær for tida, men Google Sheets er også veldig bra, hvis det går bra med en web-basert løsning. 1 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 +1 for både LibreOffice og Google. Tror spesielt google sin løsning kan være smart da du har tilgang til kjøreboka fra både pc og mobil, samt lett kan gjøre registreringer direkte med mobilen når du er i bilen. 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Har brukt Libreoffice Calc til hjemmebruk siden lenge siden, og har ikke savnet Excel. Nb: Libre Office har en veldig god søkefunksjon for jokertegn (regular expression), noe jeg ikke har funnet i Word/Excel (ser bort fra makroer, men det kan man lage i Libre Offoce óg). 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 Takk skal dere ha! Da har jeg litt forskjellige å teste ut. Tenker jeg prøver google sheets først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå