Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Det lysner i skogen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Modig gjort å prøve deg på dette motivet! De fleste går forbi, tenker jeg. Resultatet du viser bekrefter at skogen ikke bare er "pen og ryddig" - her er det lyset som bærer inntrykket, et inntrykk som for meg kan virke som fra en drøm ei urolig natt. Vh, -bj. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Det er litt fantasifullt over dette bilde, synes jeg. Flott med motlys gjennom urskogen. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg likte dette bildet godt med sitt fine lys, flotte grønnfarge og lille kaos.. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg er ikke så imponert av dette bilde og det er ikke for å kritisere deg. Bilde er ok. men for meg, er litt rotete og lyset litt utbrent, men jeg kan ikke skryte mye av mine bilder heller. ;-) Jeg ser til andre kommentarer som de har likte bilde ditt, og det var bra att vi har forskjeller smak. Hilser fra meg :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Olav Bjarte , Fredrik N , Helene og jimmyag . Har lagt ut en ny alternativ utgave v2 samt originalen - v3 som viser hvor rotete det er i virkeligheten her . Fikk ryddet noe i forhold til originalen , men naturens naturlige rot må vi akseptere . jeg har fotoapparat med på turen ikke øks og sag . Når det gjelder det utbrente feltet så kunne jeg nok ha valgt en annen blender og målemetode men gjort er gjort og jeg fikk redusert noe i forhold til originalen . Mitt mål er ikke å imponere med mine bilder men å del dem med de andre her på billedkritikken og så får vi ytre våre forskjellige oppfatninger om bildene vi ser her . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg