AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Hva tenker dere om at en mann tilbyr en arbeidskollega massasje av ryggen om den personen kunne jobbe vakta hans? Og dette er skrevet uten at kona vet om det, hva tenker dere? Og damer, hvordan hadde du tolket det om en kollega hadde tilbudt deg massasje av ryggen? Hadde du tolket det som at han kanskje var på gli og viste interesse til deg? Anonymous poster hash: 09df8...e45 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Hva som er utroskap varierer fra forhold til forhold. Hvordan ryggmasasjen utføres har nok mye å si... Lenke til kommentar
0laf Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 (endret) Hva tenker dere om at en mann tilbyr en arbeidskollega massasje av ryggen om den personen kunne jobbe vakta hans? Som mann selv tenker jeg at det er passe creepy dersom en annen mann tilbyr meg massasje for å jobbe ekstra. Hadde jeg vært kvinne, ville jeg nok tenkt at det var seksuell trakassering, ikke at han var "på gli" ? Endret 11. august 2017 av adeneo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Men om dama liker denne mannen, og håper på noe mer, hva da? Anonymous poster hash: 09df8...e45 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Men om dama liker denne mannen, og håper på noe mer, hva da? Dersom dama liker creepy menn på arbeidsplassen som er gift og tilbyr massasje, bør hun oppsøke profesjonell hjelp slik at hun kommer over det. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Denne dama er tidligere bestevenn med kona, og hun sender bare meldinger til mannen og spør hvordan kona har det. Hun sender ikke melding til sin tidligere barndomsvenn selv om de er venner på Facebook. Mannen til venninna mi sender også meldinger til denne kollegaen da han jobber på en annen jobb. Og han unnlater å si det til kona. Nei, han trenger ikke skrifte for kona, men kona har spurt han om han har hatt noe mer kontakt med henne, noe han har sagt nei på. Jeg syntes dette virker litt rart, men hun prøver på å se på det som uskyldig. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 09df8...e45 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Jeg tenker det er svært uprofesjonelt og antageligvis en invitasjon til noe mér. Massasje -kan- være en profesjonell affære, men i de fleste situasjoner, særlig private, så tenker jeg det fort blir en mér intim affære. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Men om dama liker denne mannen, og håper på noe mer, hva da? Dersom dama liker creepy menn på arbeidsplassen som er gift og tilbyr massasje, bør hun oppsøke profesjonell hjelp slik at hun kommer over det. really? tror ikke alle tenker som deg gitt. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 (endret) really? tror ikke alle tenker som deg gitt. Nei, det er mulig, men noe sier meg at gifte menn som tilbyr massasje til sine kvinnelige kolleger i bytte for arbeid ikke er kosher de fleste steder, og at de færreste kvinner ville synes en slik tilnærming var passende. Det er dog mulig det er meg som er sær, og at det er helt "innafor" å tilby massasje til sine kvinnelige kolleger? Endret 11. august 2017 av adeneo Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 really? tror ikke alle tenker som deg gitt. Nei, det er mulig, men noe sier meg at gifte menn som tilbyr massasje til sine kvinnelige kolleger i bytte for arbeid ikke er kosher de fleste steder, og at de færreste kvinner ville synes en slik tilnærming var passende. Det er dog mulig det er meg som er sær, og at det er helt "innafor" å tilby massasje til sine kvinnelige kolleger? jeg synes det ikke er passende. men så er ikke verdenen helt svart og kvitt heller. relasjoner kan bli kompliserte Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Hva tenker dere om at en mann tilbyr en arbeidskollega massasje av ryggen om den personen kunne jobbe vakta hans? Og dette er skrevet uten at kona vet om det, hva tenker dere? Og damer, hvordan hadde du tolket det om en kollega hadde tilbudt deg massasje av ryggen? Hadde du tolket det som at han kanskje var på gli og viste interesse til deg? Anonymous poster hash: 09df8...e45 Nei. Det kommer helt an på hvordan massasjen blir utført og med hvilke hensikter. I dette eksempelet virker det rimelig uskyldig. Massasje for å bytte skift. Men, slikt kan selvsagt føre til mer, spesielt om det er del av flørting. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Da er alle damer som drar på spa utro Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Er mannen utdannet massør/fysioterapaut? Eller er han sabla god til å massere? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Da er alle damer som drar på spa utro Er nå litt forskjell på massasje profesjonelt og ikke vil jeg si. Anonymous poster hash: 09df8...e45 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Er mannen utdannet massør/fysioterapaut? Eller er han sabla god til å massere? Han er ikke utdannet massør eller fysioterapeut nei. Ikke sabla god til å massere heller. Anonymous poster hash: 09df8...e45 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Da er alle damer som drar på spa utroEr nå litt forskjell på massasje profesjonelt og ikke vil jeg si. Anonymous poster hash: 09df8...e45 Så da er det ikke utroskap å gå til ei hore (profesjonelt), mens det å plukke opp ei sklie på byen (ikke profesjonelt) er utroskap? Anonymous poster hash: ca81a...e87 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå