avo Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Blandt annet fordi alt for mange har ukritisk positive meninger om det. Ukritisk positive meninger, det forbinder jeg med Allah, Muhammed, Gud, Jesus, Buddha.... du skjønner hva jeg mener. Alt har flere sider. Hvis noen prøver å selge meg noe, ukritisk positivt, da er det første som slår meg Spenstig argument.Selv har jeg endt opp som kritisk positiv, og elbileier. Strengt tatt må jeg innrømme at jeg som så mange andre er på grensa til nyfrelst elbilevangelist, så jeg skjønner hvorfor du er skeptisk. Jeg har klart å styre unna både Jehovas vitner og Hells angels (mye av det samme), fotball, politikk og de fleste andre religiøse fellene der ute, men gikk på snørra inn i en elbil, og har ropt halleluja siden. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gikk over til strøm før. Endret 14. august 2017 av avo 2 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Blandt annet fordi alt for mange har ukritisk positive meninger om det. Ukritisk positive meninger, det forbinder jeg med Allah, Muhammed, Gud, Jesus, Buddha.... du skjønner hva jeg mener. Alt har flere sider. Hvis noen prøver å selge meg noe, ukritisk positivt, da er det første som slår meg Spenstig argument.Selv har jeg endt opp som kritisk positiv, og elbileier. Strengt tatt må jeg innrømme at jeg som så mange andre er på grensa til nyfrelst elbilevangelist, så jeg skjønner hvorfor du er skeptisk. Jeg har klart å styre unna både Jehovas vitner og Hells angels (mye av det samme), fotball, politikk og de fleste andre religiøse fellene der ute, men gikk på snørra inn i en elbil, og har ropt halleluja siden. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gikk over til strøm før. Hells Angels prøver ikke å overbevise meg om at Harley er "rett" sykkel, selv om 98% av dem kjører Harley. Jeg kan skamløst møte opp på et MC treff, parkere plastraketten min fra Japan side om side med en HA, og det skjer ikke noe mer utover det. Sånn sett er den jevne HAer mye mer fordragelig enn den jevne elbileier. Prøv å rull opp side om side med en Tesla i et lyskryss. De klarer ikke å dy seg, de MÅ bare prøve. Og jeg begynner å mistenke dem for å være tunglært, for jeg møter fortsatt Teslaer som prøver. Jeg skulle tro det snart må bli tomt for dem som ikke har prøvd minst en gang allerede.... Lenke til kommentar
avo Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Nuh vel HA og Jehovas var vel mest for spøk, skjønt samme hvilken av dem du er med i kommer det 30 mann på dugnad for å hjelpe deg når du skal bygge garasje. Titter du litt på dem er det mye annet de har felles, og vi el-bilister er såpass nyfrelst at vi sikkert har en del av de samme trekkene. Du kan nok godt kjøre en japansk sykkel, og også parkere ved siden av en Harley, men gutta med skinnvest er ganske tydelige på at japanske tannlegebor med Barbi-plast er noe ræl du finner i bunnen av en cornflakes eske, og ikke en sykkel. At Teslaførere ofte oppfører seg som idioter er et problem. Jeg lurer litt på hvor alle Audaene disse gutta hadde før har blitt av... Har de blitt solgt til en ny generasjon klyser, eller er de nå som de er trege i forhold til Tesla, bare umulig å oppføre seg like dust med? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå