Gå til innhold

Her masseproduseres Android-skapernes nesten kantløse mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Clipboard01.300x167.png

Snart vet vi mer om hvor og når vi kan få fatt i Essential Phone.

Her masseproduseres Android-skapernes nesten kantløse mobil

Nok en artikkel om denne telefonen, som ikke engang er sikkert kommer til å komme ut for salg i Norge?

Hva er det, den tiende eller ellevte artikkelen dere skriver om den?  Når den ikke engang er kommet ut?  Er det ikke litt skjev fordeling synes dere? Mtp antall kommentarer så er det kanskje ikke så veldig interessant for lesere heller? Og: er det egentlig noe vesentlig nytt denne telefonen bringer på bordet, som andre telefoner i en eller en annen form ikke har fra før av?

Kildene dere henviser til er alle på engelsk, så da er det naturligvis enklere å få info om denne telefonen kontra andre telefoner for andre markeder, men det begynner vel å bli litt mye?

Lenke til kommentar

men det begynner vel å bli litt mye?

Nei, det synes jeg ikke. Jeg vurderer sterkt denne som min neste mobil, og hvis de gjør alt riktig behøver den ikke bringe så mye nytt til bords. Hva slags artikler er det du savner så mye at du må protestere på andre artikler?
Lenke til kommentar

men det begynner vel å bli litt mye?

Nei, det synes jeg ikke. Jeg vurderer sterkt denne som min neste mobil, og hvis de gjør alt riktig behøver den ikke bringe så mye nytt til bords. Hva slags artikler er det du savner så mye at du må protestere på andre artikler?

Stusser du ikke på at det snart er et dusin artikler om denne telefonen i det hele tatt før den er kommet ut for produksjon?

Sier ikke at TEK driver med sponsing eller reklame, men du skal være spesielt interessert for å lese alt dette. For om den i det hele tatt blir noe mer enn en telefon rettet mot et nisjemarked er vel lite sannsynlig?

Det står f.eks ingenting om den kommer til å bli brandet eller solgt igjennom AT&T, Sprint og de andre på det amerikanske markedet, og uten det har den vel egentlig ikke sjans til å bli et produkt folk flest kan komme til å vurdere? Se på Sony f.eks, som nesten ikke har noen markedsandeler i USA av samme grunn. Når ikke et gigantisk selskap som Sony har råd tildet, tror du teamet bak denne telefonen har økonomiske muskler til å gjøre noe som helst der borte når de først og fremst må sloss imot andre giganter som Samsung, LG, Motorola og Apple?

Og denne telefonen vil primært være for USA, og til dels enkelte markeder i Europa. Så sjansen for at dette vil være en telefon for "folk flest" virker forsvinnende liten, og da sitter de igjen med et nisjeprodukt. Så uansett som de gjør det meste riktig vil ikke det hjelpe så lenge nesten ingen kjøper dem.

Men det kan godt være denne er et bedre kjøp enn Galaxy S8, Xperia XZ Premium eller nyeste Iphone, så den kan helt sikkert absolutt vurderes men det er ingen andre telefoner noensinne som har fått like stor oppmerksomhet enn denne hos TEK, og det virker VELDIG spesielt.

En test av selve telefonen hadde vært veldig interessant å lese, men ikke alt dette andre. Da kan de heller bruke ressursene sine på å teste eller skrive om andre telefoner isteden.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...