AfterGlow Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 James Camerons påkostede film «spillmatiseres» av svenskene.Ubisoft åpner nytt studio i Stockholm – skal jobbe med storslått Avatar-spill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Ah Avatar fillen alle snakket om helt til man oppdaget at det bare var pocahontas/danser med ulver in space. Historien i den filmen er passe tyn til å være et perfekt ubi spill. Blir kjedelig å klatre opp alle disse tårna for å låse opp mer av verden. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Kan jo bli bra dette. Lenke til kommentar
S_Demolitionderbyheim Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg hater ikke ofte på ting, men fuck Avatar. Mannskit på film, dritt å disk, søppel i monitor, osv. At dette fortsatt er en ting noen bryr seg om er nesten skremmende. Det skremmer meg mer at folk liker Avatar enn at det finnes terror. Hvorfor? Fordi Avatar rammer meg i mye større grad enn det terror gjør. Derfor. Ikke ta dette for seriøst, men Avater er bæsj. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg hater ikke ofte på ting, men fuck Avatar. Mannskit på film, dritt å disk, søppel i monitor, osv. At dette fortsatt er en ting noen bryr seg om er nesten skremmende. Det skremmer meg mer at folk liker Avatar enn at det finnes terror. Hvorfor? Fordi Avatar rammer meg i mye større grad enn det terror gjør. Derfor. Ikke ta dette for seriøst, men Avater er bæsj. Og ellers går det bra? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg hater ikke ofte på ting, men fuck Avatar. Mannskit på film, dritt å disk, søppel i monitor, osv. At dette fortsatt er en ting noen bryr seg om er nesten skremmende. Det skremmer meg mer at folk liker Avatar enn at det finnes terror. Hvorfor? Fordi Avatar rammer meg i mye større grad enn det terror gjør. Derfor. Ikke ta dette for seriøst, men Avater er bæsj. Mongo! Lenke til kommentar
S_Demolitionderbyheim Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg hater ikke ofte på ting, men fuck Avatar. Mannskit på film, dritt å disk, søppel i monitor, osv. At dette fortsatt er en ting noen bryr seg om er nesten skremmende. Det skremmer meg mer at folk liker Avatar enn at det finnes terror. Hvorfor? Fordi Avatar rammer meg i mye større grad enn det terror gjør. Derfor. Ikke ta dette for seriøst, men Avater er bæsj. Og ellers går det bra? Ja, takk som spør. Lånte en kopi av filmen med naboen etter utbruddet og slengte den på grillen. Så nå er alt litt bedre. Lenke til kommentar
S_Demolitionderbyheim Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg hater ikke ofte på ting, men fuck Avatar. Mannskit på film, dritt å disk, søppel i monitor, osv. At dette fortsatt er en ting noen bryr seg om er nesten skremmende. Det skremmer meg mer at folk liker Avatar enn at det finnes terror. Hvorfor? Fordi Avatar rammer meg i mye større grad enn det terror gjør. Derfor. Ikke ta dette for seriøst, men Avater er bæsj. Mongo! Dette er et veldig fornærmende uttrykk, og det er veldig nedrig av deg å bruke det. Skjerp deg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Man ser vel Avatar for effektene, ikke historien.. Spill-remake av filmer blir jo alltid gull. Endret 15. august 2017 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå