DllInjexion Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Hei! Jeg har en HP Photosmart 7762 og en digital kamera fra Casio (QV-R4). Problemet er at jeg ikke for overført bildene fra kameraet til foto skriveren. Jeg har ikke en anelse om hvordan jeg skal gjøre dette. Skriveren har heller ingen kjente inn porter. Jeg prøvde med USB men det passet ikke. Hvordan skal jeg overføre bildene fra kamereat til skriveren? Her er noen bilder av INN portene og skriveren. Skriver Photosmart Porter 1 Porter 2 Endret 7. desember 2003 av DllInjexion Lenke til kommentar
Opus Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Passer ikke minnebrikken til kameraet i noen av portene? Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Skulle nesten tro manualen ville dekke så elementære ting? Mitt Canon kamera lar meg markere hvilke jeg vi ha skrevet ut ("bestille") , mulig ditt Casio også vil ha deg til å gjøre det før du får skrevet ut noen bilder? Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Opus nei minnebrikken passer ikke inn. Drake Ramore: problemet er hvordan koble kameraet og fotoskrivere og overføre bildene. se på inngangen helt til venstre, hvilke kabel trengst for å koble til den? Det står desverre ikke i manuellen. ??? *Digital camera card readers *Connectivity USB 2.0 hvor kan jeg få tak i Endret 8. desember 2003 av DllInjexion Lenke til kommentar
Opus Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kan du ikke bare laste bildene fra kameraet til PCn, så til skrivern? Eller får du ikke koplet kameraet til PCn? Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 joda kamera ---pc går fint men det er photosmart skriveren som er problemet. Hva skal jeg koble den til? får ikke koblet til PCen, heller ikke kameraet. Portene som vist på bildet er de eneste som er der. (strøm inngangen også da) Lenke til kommentar
Opus Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har den ikke USB eller paralell port? Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 den har ingen paralellport. den har bare de portene som er på bildet + strøm + en USB (den samme som er helt til venstre på bildet) Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 k problem solved takket være Opus jeg trenger å kjøpe denne kabelen på clas olhson art nr. 32-6243 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå