AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Hvor vanlig er det å ta seg en runk på jobb? Har selv gjort dette flere ganger og mener det må være innafor, så lenge man holder det inne på toalettet og ikke lager lyder som er til sjenanse for andre. Men er det vanlig? Anonymous poster hash: 4f5a9...25a Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 I følge diverse artikler rundt på nettet ser det ut til å ligge på rundt 3-4 av 10 menn som gjør det, og 1 av 10 kvinner. Så lenge man gjør jobben man får betalt for og ikke sjenerer sine kolleger med sin oppførsel så må det da vel være opp til den enkelte, tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Så lenge eg ikke onanere "på jobb" så ser eg ikke problemet =) Kan kollegaer som røyker ta seg en røykepause på 10 minutt så kan eg ta meg en onanipause. Bare ikke like sosialt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Så lenge eg ikke onanere "på jobb" så ser eg ikke problemet =) Kan kollegaer som røyker ta seg en røykepause på 10 minutt så kan eg ta meg en onanipause. Bare ikke like sosialt. Still deg gjerne sammen med røykerne da, så beholder du det sosiale også. Kanskje ikke veldig lenge, men dog. 8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Når jeg var yngre så fikk jeg ståtiss hele tiden, totalt ute av min kontroll. Når jeg var på jobb så måtte jeg runke regelmessig for å ikke gå rundt med en stiv stake hele tiden. Heldigvis så har det gått over og jeg har fått kontroll på den lille jævelen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Jeg har gjort det selv i en jobb jeg hadde i 3 mnd, men ikke ofte. Det passet seg der, mye alenetid. Er kvinne. Anonymous poster hash: 809bf...184 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Jeg har gjort det selv i en jobb jeg hadde i 3 mnd, men ikke ofte. Det passet seg der, mye alenetid. Er kvinne. Anonymous poster hash: 809bf...184 Er jo gøyere sammen med andre da. ^________^ 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Jeg har gjort det selv i en jobb jeg hadde i 3 mnd, men ikke ofte. Det passet seg der, mye alenetid. Er kvinne. Anonymous poster hash: 809bf...184 Er jo gøyere sammen med andre da. ^________^ Haha, forsåvidt Anonymous poster hash: 809bf...184 Lenke til kommentar
Moose Murders Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Hvor vanlig er det å ta seg en runk på jobb? Har selv gjort dette flere ganger og mener det må være innafor, så lenge man holder det inne på toalettet og ikke lager lyder som er til sjenanse for andre. Men er det vanlig? Anonymous poster hash: 4f5a9...25a Jeg lurer på det samme. Jeg runker på jobb kanskje en gang annenhver måned. Vanligvis er det fordi jeg er nødt, og ikke fordi jeg tenner spesielt på det. Det vil si, det kan være ekstra pirrende, men stort sett er det mer skummelt enn gøy. Av og til er det nok sånn at må man så må man, for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg