Gå til innhold

Verdens beste..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du tillater deg vel slike utskeielser nå som du er kommet inn i bunaden. Man skal jo kose seg i ferien, verre for oss som har ferie hele året :-) Å så fristende, godt komponert med kledelig bakgrunn! Mvh Gunnar

Ja, jeg har ikke det strenge regimet lenger nå heldigvis, jeg er jo en søtmons av dimensjoner, har alltid vært det..

:grin2:

Lenke til kommentar

35 kroner er da vel ikke så dyrt.

En kopp brunt vann - les kaffe koster jo omtrent det samme i Oslo. men det stoffet har jeg aldri likt så greit for meg.

Fordelen med kanelsnurr er vel at man ikke blir på en snurr?

Ikke motivet jeg ville posta fra naturskjønne Lofoten, men det kan kanskje bli for mye av det gode også så forandring fryder.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

35 kroner er da vel ikke så dyrt.

En kopp brunt vann - les kaffe koster jo omtrent det samme i Oslo. men det stoffet har jeg aldri likt så greit for meg.

Fordelen med kanelsnurr er vel at man ikke blir på en snurr?

Ikke motivet jeg ville posta fra naturskjønne Lofoten, men det kan kanskje bli for mye av det gode også så forandring fryder.

Roar

Jeg går aldri på cafe, så jeg vet ærlig talt ikke hva slikt bruker å koste. Ikke drikker jeg kaffe jeg heller. Men etter å ha spist en slik, så var jeg fornøyd, for den var stor og mektig. :D

Motiver fra Lofoten og omegn har jeg i bøtter og spann og vil fore Bildekritikken med slikt utover høst og vinter.. ;)

PS! Nå har jeg dobbeltsjekket prisen, det var 30 kroner! Det var de verdt!:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Dette er til å få vann i munnen av , herlig kanelsnurr med en fin bokeh attåt . Hva mer kan man ønske seg ?

Måtte i så fall vær en kaffekopp .

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...