Filmvenn Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hei. Jeg vant nylig en helt ny Sony Xperia XZ Premium som er ubrukt, men ettersom jeg heller har interesse å forsette bruken av Samsungen min, så har jeg bestemt meg for å prøve å selge den. Først og fremst har jeg ikke noe garanti på denne, og det står "Demo Only". Ser mobilen koster 7400 på Komplett. Så lurer på om rundt 3000 er fair pris for en mobil uten garanti med det faktum at det er en demovare? Hva vil dere si er makspris jeg burde prøve å selge den for? Takk for alle seriøse tilbakesvar. Mvh.Maury Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Er interessert om den stammer fra en kilde som gir grunn til å tro at den ikke friterer seg selv etter et par uker Sender en PM. Endret 11. august 2017 av Nwader Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg tenker at det er uproblematisk å legge den ut til 5000 kr om den er tilnærmet urørt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå