M-J Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Hei på min iPhone 6 har alle lyder plutselig blitt borte jeg får ikke lyd fra hovedhøytaler eller fra ørehøytaler, får heller ikke lyd fra kablede hodetelefoner, kun fra Bluetooth hodetelefoner. Når jeg skal velge lydkilde får jeg opp IPhone. Men med 3 prikker bak. Under samtale kan jeg ikke velge høyttaler. Noen som har noen gode råd? Prøvd og nullstille lagt inn iOS 11 uten at noe hjelper (tilbake til 10.3.3 nå) Endret 10. august 2017 av M-J Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hei på min iPhone 6 har alle lyder plutselig blitt borte jeg får ikke lyd fra hovedhøytaler eller fra ørehøytaler, får heller ikke lyd fra kablede hodetelefoner, kun fra Bluetooth hodetelefoner. Når jeg skal velge lydkilde får jeg opp IPhone. Men med 3 prikker bak. Under samtale kan jeg ikke velge høyttaler. IMG_0007.PNG Noen som har noen gode råd? Prøvd og nullstille lagt inn iOS 11 uten at noe hjelper (tilbake til 10.3.3 nå) Omstart? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Omstart er prøvd. Som sagt har jeg restartet tilbake til fabrikkoppett og legge inn et annet iOS uten at det hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå