Gå til innhold

Altibox lanserer 'Velg ditt innhold'

Anbefalte innlegg

Ser at Altibox endelig følger etter Get og lanserer muligheten for å sette sammen kanalpakker. Jeg må innrømme at med så lite penger jeg bruker på lineær-TV, så er ikke forventningene skyhøye for hvilke kanaler jeg kan erstatte uten at totalsummen går opp.

Les mer på altibox.no/velgselv selv.

Slik jeg har tolket det har de forskjellige kanalene forskjellige poengverdier, og det er vel da naturlig å forvente at drittkanalene som GOD channel, TLC og all den møkka der sikkert ikke vil være verdt én "god" kanal antar jeg. Men likefullt, om jeg får barbert av noen kroner etter byttet meg litt opp er jeg ikke negativ :)

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper dem matcher Get https://www.get.no/v3/tv/velg-ditt-innhold

Jeg har bindt meg til å bli Altibox kunde fra oktober med lovnad om lik løsning som Get fra selger. Get tar ett poeng pr kanal. Noen basiskanaler er med uansett.

Håper Altibox får mer utvalg av musikkanaler.

Forøvrig så har Altibox sagt jeg ikke får nyeste dekoder som ny kunde i oktober, som er merkelig. Ser ut til at Vikenfiber vil kvitte seg med gamle dekodere først.

Det ser ut til at Altibox kan slite med noe, siden dem fortsatt ikke kan si noe mer eksakt om når ny TV løsning er på plass. Altså likt set Get har hatt lenge.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...