gnu2017 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg er blitt mer og mer opptatt av å beholde data,bilder og epost på Norsk jord. Både av personvernmessige grunner men også fordi jeg ikke ønsker å støtte utlandske bedrifter hvis jeg kan støtte norske.Finner jeg noen gode epost-tilbydere i Norge? Betaler gjerne litt. Kunne ønske meg å bruke online.no men det krever å være Telenor-kunde (noe som ikke er galt i seg selv, men dyrt)GNU2017 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg bruker domeneshop, men det er mer tilfeldig enn noe annet, fungerer, har ikke hatt noe problemer hittil. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg har min egen, men ser at det blir mer og mer problematisk å ha egen på egen privat linje, så jeg vurderer å flytte det ut. Domeneshop har relativt god plass for hver konto, og prisen er grei. Jeg har faktisk aldri spurt de om servere står på norsk jord, det kan jo være greit å spørre om... Det de tilbyr er enkel IMAP og webleser. Ikke kalender eller exchange-funksjonalitet. Det er stort sett bedrifter som trenger det, og priser for exchange-lignende konto er voldsomt mye dyrere, så langt jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå