Radhoo Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg AMD xp3000+. Og jeg skal invester i vannkjøling. Da må jeg vel bare oc , men har noen erfaringer med å klokke denne cpu'n? hvor langt kan den gå? eller skal jeg satse på en annen amd cpu? jeg vil helst ha så mye ytelse som mulig. Så hvis en svakere cpu klarer å klokke mer enn denne så vil jeg heller kjøpe den. Noen tips? dette har sikkert vært oppe mange ganger tidligere, men jeg fant ikke noe Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det er ingen fasit over hvor langt du kan gå, men en av de beste AMD-prosessorene har er 2500+. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Du burde egentlig spare penger på å velge en billigere cpu, og heller kjøpe ram f eks for pengene Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 512 MB RAM er jo nok akkurat nå. For guds skyld: kjøp DDR! Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 512 MB RAM er jo nok akkurat nå. For guds skyld: kjøp DDR! Trodde det var ddr jeg hadde jeg eller tar jeg helt feil? Er det noen der ute som har kjøpt en amd xp 3000+ som har klokket den? Hvor mye klarte dere? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Bah, så ikke signaturen. Men uansett, å klokke den til en 3700+ troooor jeg går. Lenke til kommentar
amdoc Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 se også mitt innlegg 9% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå