AndersT2 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Har en Lenovo PC på jobben. Har den i dokking stasjon, og 2 skjermer tilkoblet dokkingen. Men de siste 2-3 månedene, så har skjermen på selve PCen fortsatt vært aktiv, selv om dekselet er lukket, slik at Windows ser 3 skjermer, før var det kun de 2 eksterne som syntes. Problemet er at jeg ved bruk at ekstern desktop, får problemer med at den ser 3 skjermer, og det funker ikke så bra som det gjorde før, hvis jeg for eksempel snapper ett program til siden i den ene skjermen, så forsvinner det inn på den 3 skjermen jeg ikke ser eller kommer til. Samt at når musen havner over i den 3 skjermen, så drar bildet seg, og den lokale windows linjen legger seg over den i remote desktop. Noen som vet hvor jeg finner innstillingene som gjør at laptop skjermen ikke syntes når den er lukket? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Prøv inne i innstillingene for strøm. 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Har sjekket der. finner ikke noe som sier noe om dette. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Sikker? Du var vel inne i dette vinduet? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Ja. Har vært inne i der flere ganger å lett etter noen setting for det. finner ingen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hvilke Windows-versjon? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Det er jo der hvor det står "power buttons and lid"... Nederst på bildet mitt. Har ikke du den? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Jeg har det på engelsk, men går ut i fra at det heter noe tilsvarende. Trykk på batteriikonet ved siden av klokken, og gå til strøminstillingene. Så: Endret 14. august 2017 av Håvard Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 På begge de stedene så er alternativene: "ikke gjør noe", "Hvilemodus", "Dvalemodus" og "Avslutt". Ingen av de samsvarer med hva som skjer med lokket i docket modus. De funker når jeg har den ut av docking. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Er det ikke en docking-driver som har innstillinger for dette? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Prøv med Win + P http://support.plugable.com/plugable/topics/laptop-monitor-does-not-turn-off-when-lid-is-closed Du må også merke en av de to eksterne til "primær". Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 Er det ikke en docking-driver som har innstillinger for dette? Ingen driver for dockingen. Kun plug'n'play. har i hvertfall aldri vært noe driver som måtte installeres eller kreves for det. Det funket helt fint godt over det første året med PCen. Prøv med Win + P http://support.plugable.com/plugable/topics/laptop-monitor-does-not-turn-off-when-lid-is-closed Du må også merke en av de to eksterne til "primær". Den så ut til å funke. Men måtte først sette den til kun laptop, så tilbake til kun ekstern skjerm. Venstre ekstern stod som primær fra før. Takk. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Så bra Windows 10 og skjermoppsett er noe for seg selv. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 Liksom rart at det plutselig endret seg. Men det er jo Windows 10 i ett nøtteskall, endrer innstillinger som MS selv vil. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Ja det skjer noe rart av og til. Har samme oppsett på jobb selv. Docking med to eksterne DVI/DP tilkoblede skjermer. Jeg får enkelte ganger alle dektop ikon på feil ekstern skjerm (sekundær) . Plutselig og uten noen åpenbar grunn - som at noen av skjermene er disablet eller frakoplet. Da må de merkes samlet for å dra/slpiies over til primær ekstern og må da ordne/sortere de pånytt Irriterende oppførsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå